Ponad 50 000 – tyle pobrań aplikacji Okazjum odnotowano od wprowadzenia jej
na rynek w kwietniu 2016 roku do chwili obecnej. Wynik ten został więc osiągnięty
w zaledwie 8 miesięcy. Sieć AdRetail (Grupa Interia.pl), właściciel aplikacji, wciąż jednak pracuje nad udoskonaleniem produktu i w połowie grudnia oddaje w ręce użytkowników aktualizację aplikacji Okazjum na system iOS. Czego można spodziewać się po nowej wersji?
Aplikacja Okazjum umożliwia wygodne i intuicyjne przeglądanie gazetek promocyjnych ponad 300 sieci handlowych – dyskontów, hipermarketów, drogerii, sklepów budowlanych, sklepów z RTV i AGD oraz wielu innych. Użytkownik w zasięgu kilku tapnięć ma więc kilkaset aktualnych katalogów i broszur.
W ramach prac nad ciągłym ulepszaniem interfejsu, do nowej wersji aplikacji (1.3) na iOS dodano:
- filtr kategorii, pozwalający na sprawniejsze wyszukiwanie promocji z określonej branży;
- możliwość dodawania całych kategorii do sekcji „Ulubione”;
- stronę sugerowanych gazetek, podpowiadającą użytkownikowi promocje podobne do tych, które aktualnie przegląda;
- moduły produktowe, po kliknięciu w które można przenieść się bezpośrednio na stronę sklepu internetowego, oferującego dany artykuł;
- podglądy miniaturek dla stron gazetek;
- możliwość polecania aplikacji lub wybranej gazetki znajomym.
Nieustannie pracujemy nad polepszaniem user experience. Zależy nam na tym, by aplikacja Okazjum spełniała wymagania użytkowników i stawała się ulubionym i niezastąpionym narzędziem w trakcie codziennych zakupów. Wsłuchujemy się w sugestie i na bieżąco reagujemy na zmieniającą się sytuację rynkową. Stąd aktualizacje produktu – komentuje Karol Kamiński, kierownik produktu i działu projektowego sieci AdRetail.
Zaktualizowaną aplikację na iOS można pobrać stąd:
Gazetki promocyjne - Okazjum