Nav
biedronka
BiedronkaWażna za 2 dni
rossmann
Rossmanndo końca 9 dni
jula
Julado końca 5 dni
żabka
Żabkado końca 10 dni
pepco
Pepcodo końca 11 dni
castorama
Castoramado końca 10 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 8 dni
wss praga południe
WSS Praga Południedo końca 7 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 3 dni
media markt
Media Marktdo końca 3 dni
action
Actiondo końca 3 dni
dino
Dinodo końca 3 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 4 dni
hebe
Hebedo końca 3 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Recenzje

Aktualizacja aplikacji Okazjum – informacja prasowa

Ponad 50 000 – tyle pobrań aplikacji Okazjum odnotowano od wprowadzenia jej na rynek w kwietniu 2016 roku do chwili obecnej. Wynik ten został więc osiągnięty w zaledwie 8 miesięcy. Sieć AdRetail (Grupa Interia.pl), właściciel aplikacji, wciąż jednak pracuje nad udoskonaleniem produktu i w połowie grudnia oddaje w ręce użytkowników aktualizację aplikacji Okazjum na system iOS. Czego można spodziewać się po nowej wersji?
Cover

Ponad 50 000 – tyle pobrań aplikacji Okazjum odnotowano od wprowadzenia jej
na rynek w kwietniu 2016 roku do chwili obecnej. Wynik ten został więc osiągnięty
w zaledwie 8 miesięcy. Sieć AdRetail (Grupa Interia.pl), właściciel aplikacji, wciąż jednak pracuje nad udoskonaleniem produktu i w połowie grudnia oddaje w ręce użytkowników aktualizację aplikacji Okazjum na system iOS. Czego można spodziewać się po nowej wersji?

Aplikacja Okazjum umożliwia wygodne i intuicyjne przeglądanie gazetek promocyjnych ponad 300 sieci handlowych – dyskontów, hipermarketów, drogerii, sklepów budowlanych, sklepów z RTV i AGD oraz wielu innych. Użytkownik w zasięgu kilku tapnięć ma więc kilkaset aktualnych katalogów i broszur.

W ramach prac nad ciągłym ulepszaniem interfejsu, do nowej wersji aplikacji (1.3) na iOS dodano:

  • filtr kategorii, pozwalający na sprawniejsze wyszukiwanie promocji z określonej branży;
  • możliwość dodawania całych kategorii do sekcji „Ulubione”;
  • stronę sugerowanych gazetek, podpowiadającą użytkownikowi promocje podobne do tych, które aktualnie przegląda;
  • moduły produktowe, po kliknięciu w które można przenieść się bezpośrednio na stronę sklepu internetowego, oferującego dany artykuł;
  • podglądy miniaturek dla stron gazetek;
  • możliwość polecania aplikacji lub wybranej gazetki znajomym.

Nieustannie pracujemy nad polepszaniem user experience. Zależy nam na tym, by aplikacja Okazjum spełniała wymagania użytkowników i stawała się ulubionym i niezastąpionym narzędziem w trakcie codziennych zakupów. Wsłuchujemy się w sugestie i na bieżąco reagujemy na zmieniającą się sytuację rynkową. Stąd aktualizacje produktu – komentuje Karol Kamiński, kierownik produktu i działu projektowego sieci AdRetail.        

Zaktualizowaną aplikację na iOS można pobrać stąd:

Gazetki promocyjne - Okazjum      

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama