Nav
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
polomarket
POLOmarketdo końca 1 dzień
netto
Nettodo końca 5 dni
agata
Agatado końca 13 dni
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
jysk
Jyskdo końca 6 dni
netto
Nettodo końca 2 dni
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
leroy merlin
Leroy Merlindo końca 8 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 1 dzień
castorama
Castoramado końca 1 dzień
obi
OBIdo końca 1 dzień
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 2 dni
max elektro
Max Elektrodo końca 14 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama

Tesco wspiera bezmięsny trend!

Porady
Produkty mięsne i produkty z substytutów mięsnych teraz w jednym miejscu
Cover
adobe stock

W Tesco coraz częściej widzimy więcej nowych produktów zrobionych wyłączne ze składników roślinnych. Produkty te odpowiadają popularnemu trendowi – fleksitarianstwu. Według „Veganuary 2019” za czas kampanii „Poniedziałki bez mięsa” zostało kupiono o 150 mln produktów bezmięsnych więcej, niż w zeszłym roku.

Coraz częściej spotykano osób, które nie zaliczają siebie ani do weganów, ani wegetarianów, jednak ograniczają ilość spożywanego przez nich mięsa oraz wyrobów mięsnych. Odpowiadając potrzebom konsumentów, brytyjska sieć sklepów zdecydowała na umieszczenie produktów zrobionych z zamienników mięsa obok mięsnych produktów. W taki sposób Tesco promuje i zachęca swoich klientów do odżywiania w zdrowszy sposób.

Tesco zmienia kierunek polityki sklepu na bardziej przyjazną środowisku, starając się wprowadzać zdrowsze produktu oraz zmniejszać ilość marnowanej żywności czy wykorzystanie plastiku. Całą ofertę dostępną w sklepach sieci Tesco możemy sprawdzić w gazetkach promocyjnych oraz na stronie internetowej.

adobe stock

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama