Nav
kaufland
Kauflanddo końca 33 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 6 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
netto
Nettodo końca 6 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
lidl
Lidldo końca 2 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
stokrotka supermarket
Stokrotka Supermarketdo końca 6 dni
lewiatan
Lewiatando końca 6 dni
biedronka
Biedronkado końca 6 dni
leroy merlin
Leroy Merlindo końca 35 dni
castorama
Castoramado końca 12 dni
hebe
Hebedo końca 40 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

Tesco wspiera bezmięsny trend!

Produkty mięsne i produkty z substytutów mięsnych teraz w jednym miejscu
Cover
adobe stock

W Tesco coraz częściej widzimy więcej nowych produktów zrobionych wyłączne ze składników roślinnych. Produkty te odpowiadają popularnemu trendowi – fleksitarianstwu. Według „Veganuary 2019” za czas kampanii „Poniedziałki bez mięsa” zostało kupiono o 150 mln produktów bezmięsnych więcej, niż w zeszłym roku.

Coraz częściej spotykano osób, które nie zaliczają siebie ani do weganów, ani wegetarianów, jednak ograniczają ilość spożywanego przez nich mięsa oraz wyrobów mięsnych. Odpowiadając potrzebom konsumentów, brytyjska sieć sklepów zdecydowała na umieszczenie produktów zrobionych z zamienników mięsa obok mięsnych produktów. W taki sposób Tesco promuje i zachęca swoich klientów do odżywiania w zdrowszy sposób.

Tesco zmienia kierunek polityki sklepu na bardziej przyjazną środowisku, starając się wprowadzać zdrowsze produktu oraz zmniejszać ilość marnowanej żywności czy wykorzystanie plastiku. Całą ofertę dostępną w sklepach sieci Tesco możemy sprawdzić w gazetkach promocyjnych oraz na stronie internetowej.

adobe stock

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama