Nav
biedronka
Biedronkado końca 2 dni
rossmann
Rossmanndo końca 14 dni
jula
Julado końca 7 dni
żabka
Żabkado końca 12 dni
pepco
Pepcodo końca 14 dni
castorama
Castoramado końca 12 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 12 dni
rossmann
Rossmanndo końca 14 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 8 dni
kaufland
KauflandWażna za 4 dni
action
Actiondo końca 5 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
hebe
Hebedo końca 6 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Rozrywka

Letnia metamorfoza. Wygraj iPhone'a w konkursie Rossmanna!

Marzy ci się nowy iPhone? Takie i inne nagrody czekają na ciebie w letnim konkursie Rossmanna. Wystarczy krótkie wideo z twoją letnią metamorfozą. Nie zwlekaj!
Cover
źródło: Adobe Stock / Rossmann

"Przejście do lata" - pokaż swoją letnią metamorfozę i wygraj iPhone'a 13 w konkursie Rossmanna

Lubisz robić zdjęcia i filmy? Jesteś osobą aktywną w social mediach? Jeśli tak, to nowy konkurs Rossmanna jest właśnie dla ciebie. A jest o co walczyć, bo nagrody to: pięć iPhone’ów 13 oraz 10 elektronicznych kart podarunkowych o wartości 200 zł każda.

Co zrobić żeby wygrać iPhone? Zadanie konkursowe polega na tym, żeby w krótkim filmiku zaprezentować swój nowy letni look. Może zmiana koloru włosów, a do tego warkoczyki i pasemka w modnych neonowych odcieniach? Albo tatuaże z henny, bransoletki na stopy czy ozdoby do włosów w festiwalowym stylu boho? Inspiracji możesz szukać w aktualnej gazetce promocyjnej sieci Rossmann. Puść wodze fantazji i przygotuj swoją wymarzoną letnią metamorfozę.   

Jak wziąć udział w konkursie Rossmanna? Dodaj swój film na platformie TikTok 

Konkurs trwa do 27 czerwca i odbywa się na platformie TikTok. To właśnie w tej aplikacji należy dodać swoje wideo. Najważniejsze są odpowiednie hashtagi: #PrzejścieDoLata i #RossmannYoung, a celem filmiku jest oczywiście zaprezentowanie swojej metamorfozy. Nie ma znaczenia czy będzie ona związana z wakacyjnym wyjazdem, festiwalem muzycznym czy jeszcze innym wydarzeniem - ważne jest to w jaki sposób wyrazisz siebie. 

Jak ma wyglądać konkursowe wideo? To proste. W pierwszej części filmiku pokaż swój codzienny wygląd, a w drugiej - siebie w letniej odsłonie.  Konto użytkownika musi być publiczne, a wideo ogólnodostępne. Do filmu trzeba użyć utworu „Lato w Rossmannie” dostępnego na TikToku. Posiadanie aplikacji Rossmann nie jest konieczne by wziąć udział w konkursie, ale na pewno przyda się jeśli planujesz zakup produktów z nowej oferty sklepu.  

Przeczytaj także:
W Rossmannie wywołasz zdjęcia na każdą okazję! Oto jak to zrobić!

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama