Nav
kaufland
Kauflanddo końca 33 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 6 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
netto
Nettodo końca 6 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
lidl
Lidldo końca 2 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
stokrotka supermarket
Stokrotka Supermarketdo końca 6 dni
lewiatan
Lewiatando końca 6 dni
biedronka
Biedronkado końca 6 dni
leroy merlin
Leroy Merlindo końca 35 dni
castorama
Castoramado końca 12 dni
hebe
Hebedo końca 40 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Rozrywka

Letnia metamorfoza. Wygraj iPhone'a w konkursie Rossmanna!

Marzy ci się nowy iPhone? Takie i inne nagrody czekają na ciebie w letnim konkursie Rossmanna. Wystarczy krótkie wideo z twoją letnią metamorfozą. Nie zwlekaj!
Cover
źródło: Adobe Stock / Rossmann

"Przejście do lata" - pokaż swoją letnią metamorfozę i wygraj iPhone'a 13 w konkursie Rossmanna

Lubisz robić zdjęcia i filmy? Jesteś osobą aktywną w social mediach? Jeśli tak, to nowy konkurs Rossmanna jest właśnie dla ciebie. A jest o co walczyć, bo nagrody to: pięć iPhone’ów 13 oraz 10 elektronicznych kart podarunkowych o wartości 200 zł każda.

Co zrobić żeby wygrać iPhone? Zadanie konkursowe polega na tym, żeby w krótkim filmiku zaprezentować swój nowy letni look. Może zmiana koloru włosów, a do tego warkoczyki i pasemka w modnych neonowych odcieniach? Albo tatuaże z henny, bransoletki na stopy czy ozdoby do włosów w festiwalowym stylu boho? Inspiracji możesz szukać w aktualnej gazetce promocyjnej sieci Rossmann. Puść wodze fantazji i przygotuj swoją wymarzoną letnią metamorfozę.   

Jak wziąć udział w konkursie Rossmanna? Dodaj swój film na platformie TikTok 

Konkurs trwa do 27 czerwca i odbywa się na platformie TikTok. To właśnie w tej aplikacji należy dodać swoje wideo. Najważniejsze są odpowiednie hashtagi: #PrzejścieDoLata i #RossmannYoung, a celem filmiku jest oczywiście zaprezentowanie swojej metamorfozy. Nie ma znaczenia czy będzie ona związana z wakacyjnym wyjazdem, festiwalem muzycznym czy jeszcze innym wydarzeniem - ważne jest to w jaki sposób wyrazisz siebie. 

Jak ma wyglądać konkursowe wideo? To proste. W pierwszej części filmiku pokaż swój codzienny wygląd, a w drugiej - siebie w letniej odsłonie.  Konto użytkownika musi być publiczne, a wideo ogólnodostępne. Do filmu trzeba użyć utworu „Lato w Rossmannie” dostępnego na TikToku. Posiadanie aplikacji Rossmann nie jest konieczne by wziąć udział w konkursie, ale na pewno przyda się jeśli planujesz zakup produktów z nowej oferty sklepu.  

Przeczytaj także:
W Rossmannie wywołasz zdjęcia na każdą okazję! Oto jak to zrobić!

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama