Nav
intermarche super
Intermarche Superdo końca 6 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
kaufland
Kauflanddo końca 6 dni
lidl
Lidldo końca 2 dni
wafelek
Wafelekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
biedronka
Biedronkado końca 10 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 6 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
stokrotka supermarket
Stokrotka Supermarketdo końca 6 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 6 dni
rossmann
RossmannOstatni dzień promocji!
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Recenzje

Zamów wino przez internet i odbierz je w sklepie Lidla!

Lidl wprowadza ofertę z winami, które będzie można wybrać przez internet i odebrać w wybranym sklepie na terenie całej Polski. Co trzeba wiedzieć o nowej usłudze popularnego dyskontu? Od kiedy oferta z winami od Lidla zacznie funkcjonować? Dowiedz się!
Cover

Lidl wprowadza ofertę z winami, które będzie można wybrać przez internet i odebrać w wybranym sklepie na terenie całej Polski. Co trzeba wiedzieć o nowej usłudze popularnego dyskontu? Od kiedy oferta z winami od Lidla zacznie funkcjonować? Dowiedz się!

Już od 3 listopada w Lidlu będzie można kupować wina ze specjalnej oferty online. Wystarczy wejść na stronę winnicalidla.pl oraz wybrać wino ze specjalnego zbioru przygotowanego i wyselekcjonowanego przez Michała Jancika, sommeliera od dawna współpracującego z Lidlem. W podjęciu decyzji o zakupie trunku pomoże 100-punktowa skala wzorowana na systemie Wine Spectator. Na czym polega?

Każde wino na stronie internetowej dyskontu będzie ocenione pod względem jakości. Butelki czerwonego lub białego wina z notą wahającą się od 95 do 100 są wybitne pod każdym względem i warto je kupić. Ocena w przedziale 90-94 mówi, że trunek wyróżnia się niezwykłym stylem i charakterem. Wino z notą 80-89 zawiera wyjątkowe walory, od 80 do 84 jest dobrej jakości, poniżej oceny 79 cechuje się przeciętnością lub nie nadaje się do picia.

Dodatkowo, na stronie winnicalidla.pl klienci znajdą informacje na temat każdego wina i będą mogli poszerzyć swoją wiedzę. Poza tym zapoznają się z licznymi poradami, jak ten trunek łączyć z konkretnymi daniami.

3 listopada w ofercie online Lidla pojawią się 82 butelki wina białego, czerwonego i różowego z podziałem na musujące, słodkie, wytrawne. Po zamówieniu na stronie, wino trzeba odebrać i opłacić w wybranym przez nas dyskoncie.

- Wino to rosnący segment sprzedaży, nasi klienci o to pytają, chcą wiedzieć jakie wina są dobre i my chcemy im to umożliwić – komentuje całą akcję Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama