Zalando wprowadza kategorie beatu, uzupełniając ją kosmetykami takich marek jak: Estée Lauder, takich jak M.A.C., Glamglow, Bumble and Bumble, Oribe, NYX oraz Glov. Ponadto możemy też spodziewać się perfum marek Tommy Hilfiger, DKNY oraz Aramis.
Rozwój w kierunku rozszerzania oferty kosmetyków jest absolutnie naturalny. Tak na przykład Amazon Polska wprowadza kosmetyki marki własnej, a ponadto jest jednym z najpopularniejszych serwisów do zamawiania artykułów z kategorii beauty w Wielkiej Brytanii. Sieć sklepów Lidl wprowadziła do swojej oferty kosmetyki przyjazne weganom, które cieszą się dużą popularnością dzięki przystępnej cenie oraz dobrej jakości.
Po wprowadzeniu kosmetyków na rynek niemiecki oraz polski, Zalando rozszerza listę krajów, w których zostanie umożliwiony zakup produktów kosmetycznych o pięć nowych rynków: Szwecję, Danię, Francję, Belgię i Włochy.
Źródło: zalando.pl