Producent rowerów Kross przygotował dla swoich klientów coś niezwykłego. Firma zachęca do aktywnego spędzania czasu na rowerze i dbania o kondycję fizyczną. Każdy wie, że aktywny wypoczynek pozwala nam poczuć się lepiej i zyskać więcej energii. Rower stanowi idealny sposób na realizację swoich pasji. To też świetna alternatywa dla samochodu. Z jego pomocą możemy codziennie dojeżdżać do pracy, dzięki czemu unikniemy kłopotów z parkowaniem.
Producent chce zachęcić klientów do przesiadki na rower, przez konkurs!
Weź udział w konkursie Krossa i wygraj rower elektryczny!
Kross rozpoczął kwiecień konkursem, który jeszcze nie pojawił się na polskim rynku rowerowym. W ciągu dwóch tygodni klienci będą mieli szansę wygrać aż 100 rowerów elektrycznych Kross. Celem akcji jest zachęcenie jeszcze większej liczby Polaków do przesiadania się na rower. Producent chce, by rowerzyści czerpali prawdziwe emocji z jazdy.
W konkursie, który wystartował 1 kwietnia, może wziąć udział każdy. Wystarczy odwiedzić sklep partnerski lub salon firmowy Kross i kupić dowolny model roweru marki Kross. Zakupy można także dokonać w sklepie internetowym kross.eu. By wziąć udział w akcji, po zakupie roweru należy wypełnić zgłoszenie na stronie konkursowej. Do wypełnienia zgłoszenia, będziemy potrzebować dowód zakupu i numer ramy zakupionego roweru. Należy także uzupełnić pytanie konkursowe. Producent chce wiedzieć, co dla danej osoby oznacza hasło: „KROSS. NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ!”. Zgłoszenia można przesyłać do 16 kwietnia, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do połowy maja.
Rowery elektryczne coraz bardziej popularne
Akcja promocyjna Krossa jest kontynuacją kampanii uruchomionej w marcu. Producent chce przez nią wypromować rowery elektryczne i przestawić ich zalety. Rowery elektryczne są obecnie najszybciej rosnącym segmentem rynku. Doskonale sprawdzają się zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i w trakcie weekendowych wypadów rowerowych. Dzięki rowerom elektrycznym można łatwiej pokonywać trudne odcinki trasy. Z ich pomocą mamy dostęp do miejsc, które wydają się nieosiągalne dla tradycyjnych rowerów. Nic dziwnego, że rowery elektryczne zyskują coraz większe zainteresowanie.
Rower jako główny środek transportu
W Polsce coraz więcej ludzi decyduje się na przesiadkę z samochodu na rower. Jest to związane z rozwijającą się infrastrukturą rowerową nad Wisłą. Nie bez znaczenia jest też inspiracja krajami zachodniej Europy. Dużo mieszkańców większych miast wybiera rower jako środek transportu ze względu na jego wygodę. Rowery są funkcjonalne i dają poczucie niezależności. Dodatkowo jednoślad jest opcją bardzo ekonomiczną i ekologiczną. Rower jest również coraz częściej używany podczas weekendowych i wakacyjnych wyjazdów, zastępując samochody.
Według badań Kross jest marką numer jeden w deklaracjach zakupowych konsumentów. Jak podaje Iwona Stępniak, dyrektor marketingu KROSS, aż jedna trzecia Polaków, którzy planują zakup roweru w tym roku, wskazuje Kross jako markę pierwszego wyboru.