Nav
biedronka
Biedronkado końca 1 dzień
kaufland
Kauflanddo końca 4 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 3 dni
spar
SPARdo końca 1 dzień
wafelek
Wafelekdo końca 7 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 3 dni
auchan supermarket
Auchan Supermarketdo końca 4 dni
aldi
Aldido końca 1 dzień
lidl
Lidldo końca 1 dzień
stokrotka optima
Stokrotka Optimado końca 4 dni
dealz
Dealzdo końca 4 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 54 dni
hebe
Hebedo końca 34 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Wittchen zwiększy dostawy do Lidla

Sieć sklepów Lidl postanowiła kontynuować owocną współpracę z odzieżową marką Wittchen. Producent ekskluzywnej galanterii oraz odzieży skórzanej, firma Wittchen, zyskała zaufanie szerokiego grona klientów dzięki łączeniu klasycznej stylistyki z najnowszymi trendami domów mody na całym świecie. Kierując się dużym zainteresowaniem marki wśród klientów, sklepy Lidl podjęły decyzję o podpisaniu kolejnej umowy oraz zwiększeniu dostawy towarów do sklepu.
Cover

Sieć sklepów Lidl postanowiła kontynuować owocną współpracę z odzieżową marką Wittchen. Producent ekskluzywnej galanterii oraz odzieży skórzanej, firma Wittchen, zyskała zaufanie szerokiego grona klientów dzięki łączeniu klasycznej stylistyki z najnowszymi trendami domów mody na całym świecie. Kierując się dużym zainteresowaniem marki wśród klientów, sklepy Lidl podjęły decyzję o podpisaniu kolejnej umowy oraz zwiększeniu dostawy towarów do sklepu.

Kontynuacja wieloletniej współpracy

Pierwszy kontrakt pomiędzy siecią dyskontów Lidl a marką odzieżową Wittchen został podpisany pięć lat temu. Od tamtego czasu produkty sygnowane marką Wittchen pojawiają się w Lidlu każdego października, a poprzedniej zimy nawet w grudniu. W bieżącym sezonie marka dostarczy do sklepów Lidl produkty na łączną kwotę 26,8 mln złotych. Informacje zawarte w raportach i sprawozdaniach firmy Wittchen podają, że ubiegłoroczny przychód ze sprzedaży torebek i akcesoriów Wittchen stanowił aż 10,8% całorocznych dochodów polskiej marki odzieżowej.

Straty luksusowej marki odzieżowej

Sieć dyskontów Lidl stanowi główny kanał sprzedażowy marki Wittchen. Z roku na rok obroty luksusowej marki odzieżowej rosną, jednak nie przekłada się to na wzrost zysków. Sprzedawane torebki, portfele i inne akcesoria skórzane zyskują popularność natomiast miniony rok przyniósł firmie znaczny spadek dochodów, podobnie jak pierwszy kwartał 2017 roku. Przyczyną systematycznego zmniejszania się zysków przedsiębiorstwa odzieżowego może być fakt, że uzyskiwane ceny za produkty nie dają dobrej marży, która pozwoliłaby odbudować straty.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama