Nav
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
polomarket
POLOmarketOstatni dzień promocji!
netto
Nettodo końca 4 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 1 dzień
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
polomarket
POLOmarketOstatni dzień promocji!
selgros cash&carry
Selgros Cash&Carrydo końca 8 dni
żabka
Żabkado końca 7 dni
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
obi
OBIOstatni dzień promocji!
polomarket
POLOmarketdo końca 54 dni
jysk
Jyskdo końca 12 dni
twój market
Twój MarketOstatni dzień promocji!
rossmann
Rossmanndo końca 6 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama

Wino z Lidla otrzymało nagrodę na międzynarodowym konkursie!

Porady
Sieć handlowa Lidl od zawsze proponuje swoim klientom ciekawą ofertę z winami, które wyróżniają się niepowtarzalnym smakiem i intensywną barwą. Jedno z nich otrzymało właśnie prestiżową nagrodę w konkursie International Wine Challenge. Dowiedz się więcej!
Cover

Sieć handlowa Lidl od zawsze proponuje swoim klientom ciekawą ofertę z winami, które wyróżniają się niepowtarzalnym smakiem i intensywną barwą. Jedno z nich otrzymało właśnie prestiżową nagrodę w konkursie International Wine Challenge. Dowiedz się więcej!

Wino Fortezza Dei Colli Chianti Classico Reserva otrzymało jedną z 14 złotych nagród w konkursie International Wine Challenge. To wydarzenie określa się jako „Oscary świata wina" i jest niezwykle prestiżowe. Z pewnością to wielki zaszczyt i wyróżnienie dla Lidla, który prowadzi sprzedaż tego trunku zagranicą.

Co wyróżnia to wino? Przede wszystkim intensywnym aromatem i dojrzałym smakiem. Idealnie pasuje do indyka, steków i potraw z mięsa wieprzowego. Co ciekawe butelka tego wina jest dość tania, w przeliczeniu na naszą walutę kosztuje tylko 33 zł. Póki co wina Fortezza Dei Colli Chianti Classico Reserva, niestety nie będzie można kupić w Polsce, jednak istnieje spora szansa, że w przyszłości dostaniemy je w polskim Lidlu.

- Fakt, że nasze wino Chianti Classico Riserva było najtańszym winem w konkursie, a jednak zdobyło złoto, oznacza to, że nasi klienci mogą być pewni, że nie trzeba wydawać majątku na wysokiej jakości wina, np. podczas zbliżającego się Bożego Narodzenia. – w taki sposób całą sytuację skomentował Paul Gibson z brytyjskiego Lidla.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama