Nav
biedronka
Biedronkado końca 2 dni
rossmann
Rossmanndo końca 10 dni
jula
Julado końca 6 dni
żabka
Żabkado końca 11 dni
pepco
Pepcodo końca 12 dni
castorama
Castoramado końca 11 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 9 dni
leroy merlin
Leroy Merlindo końca 25 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 4 dni
media markt
Media Marktdo końca 4 dni
action
Actiondo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 4 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 5 dni
hebe
Hebedo końca 4 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

W tych sieciach handlowych skorzystasz z innowacyjnych usług i udogodnień!

Nieustannie zmieniający się rynek oraz rosnące potrzeby i wymagania konsumentów sprawiają, że branża handlowa cały czas ewoluuje. Poszczególne sklepy chcą zwiększać przewagę nad konkurencją i wprowadzają kolejne kuszące usługi oraz wiele udogodnień do swoich ofert. Jakich pozytywnych zmian należy się spodziewać w sieciach handlowych? Dowiedz się więcej!
Cover

Nieustannie zmieniający się rynek oraz rosnące potrzeby i wymagania konsumentów sprawiają, że branża handlowa cały czas ewoluuje. Poszczególne sklepy chcą zwiększać przewagę nad konkurencją i wprowadzają kolejne kuszące usługi oraz wiele udogodnień do swoich ofert. Jakich pozytywnych zmian należy się spodziewać w sieciach handlowych? Dowiedz się więcej!

Sklepy wprowadzają coraz więcej nowych usług i udogodnień do swoich ofert, by sprostać rosnącym potrzebom i oczekiwaniom klientów. Jednym z wiodących ostatnio trendów jest podejmowanie się prób skrócenia czasu robienia zakupów.

Oto konkretne zmiany wprowadzone w ostatnich miesiącach przez poszczególne sieci:

-Media Markt – w poznańskich placówkach Media Markt, użytkownicy smartfonów Apple i Samsung naprawią między innymi usterki takie jak: uszkodzony wyświetlacz, zepsuta bateria, czy przycisk home. Z tej usługi mogą skorzystać zarówno klienci sieci, jak i osoby, które kupiły urządzenia u konkurencji. W niedalekiej przyszłości sieć planuje wprowadzić tę usługę do innych sklepów w Polsce.

-Rossmannsieć wprowadziła kasy samoobsługowe w 23 drogeriach w Polsce. Dzięki nim można w łatwy i szybki sposób zapłacić za zakupy. Jeśli klienci będą zadowoleni z kas samoobsługowych, to z pewnością niedługo będzie można z nich skorzystać również w kolejnych placówkach Rossmanna.

-Carrefour – w niektórych warszawskich supermarketach tej sieci klienci mogą skorzystać z aplikacji Scan & Go. Za pomocą kamerki smartfona skanujemy wybrane produkty, które automatycznie dodają się do wirtualnego koszyka w aplikacji. Następnie za zakupy płacimy przy użyciu portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard. Ta usługa jest testowana, jednak jeśli się sprawdzi może zostać wprowadzona na większą skalę. Carrefour umożliwił również swoim klientom skorzystanie z kas samoobsługowych w placówkach typu conveniece.

-Eurocash –stworzył aplikacje mobilne zarówno dla właścicieli i pracowników sklepów, jak i konsumentów. Dzięki specjalnym aplikacjom pracownicy mogą tworzyć gazetki promocyjne oraz edukować się w kwestii oferty produktowej. Konsumenci znajdą w aplikacjach atrakcyjne propozycje zakupowe.

Jakie innowacyjne rozwiązania wprowadzają do swoich ofert sieci handlowe za granicą? Oto przykłady, z którymi warto się zapoznać, ponieważ takie rozwiązania mogą wkrótce pojawić się również w Polsce:

-Costcutter - to sieć, która w jednym ze swoich supermarketów w Londynie testuje system płatności biometrycznych. Za pomocą specjalnego urządzenia, które skanuje odcisk palca można zapłacić za zakupy. Jak to działa? Sprzęt, dzięki odciskowi palca otrzymuje informacje o tożsamości konsumenta i dostęp do jego konta bankowego.

-KFC – w Chinach klienci mogą płacić twarzą za pomocą specjalnej aplikacji Alipay, która technologię Smile to Pay.

Widząc, jak szybko rozwija się branża handlu można śmiało stwierdzić, że niedługo kasy samoobsługowe zastąpią kasjerów, natomiast płatności biometryczne gotówkę. Czy to w ogóle możliwe? Firma Mastercard udowadnia, że tak, wprowadzając aplikację współdziałająca z humaidalnym robotem Pepper firmy SoftBank Robotics. W aplikacji dostępna jest również usługa MasterPass. Robot będzie zastępował pracowników zajmujących się obsługą klienta. To rozwiązanie jest testowane w restauracjach Pizza Hut na Dalekim Wschodzie.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama