Nav
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
polomarket
POLOmarketWażna od jutra
netto
Nettodo końca 4 dni
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
polomarket
POLOmarketWażna od jutra
auchan hipermarket
Auchan HipermarketWażna za 2 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 1 dzień
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
biedronka
Biedronkado końca 4 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 47 dni
lidl
Lidldo końca 1 dzień
jysk
Jyskdo końca 5 dni
jula
Julado końca 8 dni
rossmann
Rossmanndo końca 16 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama

Tesco wspiera bezmięsny trend!

Porady
Produkty mięsne i produkty z substytutów mięsnych teraz w jednym miejscu
Cover
adobe stock

W Tesco coraz częściej widzimy więcej nowych produktów zrobionych wyłączne ze składników roślinnych. Produkty te odpowiadają popularnemu trendowi – fleksitarianstwu. Według „Veganuary 2019” za czas kampanii „Poniedziałki bez mięsa” zostało kupiono o 150 mln produktów bezmięsnych więcej, niż w zeszłym roku.

Coraz częściej spotykano osób, które nie zaliczają siebie ani do weganów, ani wegetarianów, jednak ograniczają ilość spożywanego przez nich mięsa oraz wyrobów mięsnych. Odpowiadając potrzebom konsumentów, brytyjska sieć sklepów zdecydowała na umieszczenie produktów zrobionych z zamienników mięsa obok mięsnych produktów. W taki sposób Tesco promuje i zachęca swoich klientów do odżywiania w zdrowszy sposób.

Tesco zmienia kierunek polityki sklepu na bardziej przyjazną środowisku, starając się wprowadzać zdrowsze produktu oraz zmniejszać ilość marnowanej żywności czy wykorzystanie plastiku. Całą ofertę dostępną w sklepach sieci Tesco możemy sprawdzić w gazetkach promocyjnych oraz na stronie internetowej.

adobe stock

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama