Nav
biedronka
BiedronkaWażna za 3 dni
rossmann
Rossmanndo końca 10 dni
jula
Julado końca 6 dni
żabka
Żabkado końca 11 dni
pepco
Pepcodo końca 12 dni
castorama
Castoramado końca 11 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 9 dni
wss praga południe
WSS Praga Południedo końca 8 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 4 dni
media markt
Media Marktdo końca 4 dni
action
Actiondo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 4 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 5 dni
hebe
Hebedo końca 4 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

Tesco wspiera bezmięsny trend!

Produkty mięsne i produkty z substytutów mięsnych teraz w jednym miejscu
Cover
adobe stock

W Tesco coraz częściej widzimy więcej nowych produktów zrobionych wyłączne ze składników roślinnych. Produkty te odpowiadają popularnemu trendowi – fleksitarianstwu. Według „Veganuary 2019” za czas kampanii „Poniedziałki bez mięsa” zostało kupiono o 150 mln produktów bezmięsnych więcej, niż w zeszłym roku.

Coraz częściej spotykano osób, które nie zaliczają siebie ani do weganów, ani wegetarianów, jednak ograniczają ilość spożywanego przez nich mięsa oraz wyrobów mięsnych. Odpowiadając potrzebom konsumentów, brytyjska sieć sklepów zdecydowała na umieszczenie produktów zrobionych z zamienników mięsa obok mięsnych produktów. W taki sposób Tesco promuje i zachęca swoich klientów do odżywiania w zdrowszy sposób.

Tesco zmienia kierunek polityki sklepu na bardziej przyjazną środowisku, starając się wprowadzać zdrowsze produktu oraz zmniejszać ilość marnowanej żywności czy wykorzystanie plastiku. Całą ofertę dostępną w sklepach sieci Tesco możemy sprawdzić w gazetkach promocyjnych oraz na stronie internetowej.

adobe stock

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama