Nav
biedronka
Biedronkado końca 3 dni
rossmann
Rossmanndo końca 11 dni
jula
Julado końca 7 dni
żabka
Żabkado końca 12 dni
pepco
Pepcodo końca 13 dni
castorama
Castoramado końca 12 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 10 dni
dealz
Dealzdo końca 2 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 5 dni
media markt
Media Marktdo końca 5 dni
action
Actiondo końca 5 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
hebe
Hebedo końca 5 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Sonda: Czy Polacy ufają promocjom z gazetek reklamowych?

Ponad połowa uczestników sondy twierdzi, że gazetka promocyjna jest dobrym i rzetelnym źródłem informacji o promocjach. Ankietowani podkreślają, że gazetki znacznie ułatwiają im porównywanie ofert w sklepach oraz podejmowanie ostatecznych decyzji zakupowych.
Cover

Ponad połowa uczestników sondy twierdzi, że gazetka promocyjna jest dobrym i rzetelnym źródłem informacji o promocjach. Ankietowani podkreślają, że gazetki znacznie ułatwiają im porównywanie ofert w sklepach oraz podejmowanie ostatecznych decyzji zakupowych. 

52% zapytanych deklaruje, że korzystają z gazetek promocyjnych, ponieważ jest to dobre źródło do poszukiwania potrzebnych produktów w atrakcyjnych cenach. Grupa ta deklaruje także zaufanie do gazetek promocyjnych oparte na wieloletniej, pozytywnej weryfikacji promocji w sklepach.

Tylko 24% badanych nie ufa gazetkom i z tego powodu nie poświęca im zbyt wiele uwagi. Niezadowolenie wynika najczęściej z powodu braku prezentowanych przez gazetkę ofert promocyjnych w sklepach sieci. Natomiast 17% uczestników sondy twierdzi, że nie przegląda gazetek promocyjnych z powodu braku wolnego czasu. Pozostałe 7% osób ma obojętny stosunek do treści prezentowanych w gazetkach reklamowych lub nie ma wyrobionego zdania na ich temat.

Sonda została przeprowadzona w ramach Programu AdRetail Inspirio wśród 100 losowo wybranych osób. W materiale zaprezentowano wybrane wypowiedzi konsumentów.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama