Nav
polomarket
POLOmarketdo końca 2 dni
biedronka
Biedronkado końca 3 dni
netto
Nettodo końca 3 dni
dino
Dinodo końca 2 dni
groszek
Groszekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy CentrumOstatni dzień promocji!
intermarche super
Intermarche Superdo końca 3 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 3 dni
lidl
LidlWażna od jutra
kaufland
Kauflanddo końca 3 dni
delikatesy centrum
Delikatesy CentrumWażna od jutra
carrefour express
Carrefour Expressdo końca 1 dzień
super-pharm
Super-Pharmdo końca 3 dni
hebe
Hebedo końca 40 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

Produkty bio, eko i bez laktozy coraz popularniejsze w Tesco

W Polsce podobnie jak w wielu państwach na świecie ludzie zaczęli korzystać z produktów ekologicznych, bezglutenowych oraz tych, które nie zawierają laktozy. Spowodowane jest to tym, że coraz więcej osób zmaga się z nietolerancją pszenicy lub wyrobów mlecznych. Niektórzy natomiast chcą po prostu zmienić złe nawyki odżywiania. W sieci hipermarketów Tesco od dawna można korzystać z szerokiej oferty zdrowej żywności. Widząc rosnące zainteresowanie tego typu produktami hipermarket postanowił zaproponować klientom coś zupełnie nowego. Co to takiego?
Cover

W Polsce podobnie jak w wielu państwach na świecie ludzie zaczęli korzystać z produktów ekologicznych, bezglutenowych oraz tych, które nie zawierają laktozy. Spowodowane jest to tym, że coraz więcej osób zmaga się z nietolerancją pszenicy lub wyrobów mlecznych. Niektórzy natomiast chcą po prostu zmienić złe nawyki odżywiania. W sieci hipermarketów Tesco od dawna można korzystać z szerokiej oferty zdrowej żywności. Widząc rosnące zainteresowanie tego typu produktami hipermarket postanowił zaproponować klientom coś zupełnie nowego. Co to takiego?

Tesco od długiego czasu posiada szeroką ofertę ze zdrową żywnością jednak dopiero niedawno wprowadziło na sklepowe półki własną markę Free From z tego typu produktami. Obecnie w brytyjskich hipermarketach znajduje się blisko tysiąc produktów bezglutenowych oraz takich, które nie zawierają laktozy i cukru. Marka Free From ma do zaoferowania m.in. masło, mleko, makarony, różne wyroby mleczne, jak również dietetyczne musli lub batoniki z innowacyjnymi dodatkami. 

Z czasem Tesco będzie coraz bardziej poszerzać asortyment ze zdrową żywnością. Dlaczego popularnemu hipermarketowi na tym aż tak zależy? Według badań, które niedawno przeprowadzono wynika, że 55% klientów regularnie kupuje tego typu rzeczy natomiast 25% wyraża chęć poznawania półek z nowymi produktami bezglutenowymi oraz bez laktozy. Ciekawą statystyką jest też to, że aż 28% badanych planuje definitywnie zrezygnować z żywności zawierającej pszenicę, laktozę i cukier.

Klienci Tesco biorąc udział w badaniu udowodnili, że chęć zmiany stylu życia poprzez zdrowe odżywianie z upływem lat będzie coraz większa. Czy to oznacza, że kiedyś produkty z glutenem, laktozą i cukrem znikną ze sklepowych półek? Wszystko na to wskazuje.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama