Nav
biedronka
Biedronkado końca 14 dni
rossmann
Rossmanndo końca 12 dni
jula
Julado końca 8 dni
bi1
bi1do końca 13 dni
pepco
PepcoWażna od jutra
castorama
Castoramado końca 13 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 11 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 6 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 6 dni
media markt
Media Marktdo końca 6 dni
dino
Dinodo końca 6 dni
auchan supermarket
Auchan SupermarketWażna od jutra
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 4 dni
hebe
Hebedo końca 6 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

Produkty bio, eko i bez laktozy coraz popularniejsze w Tesco

W Polsce podobnie jak w wielu państwach na świecie ludzie zaczęli korzystać z produktów ekologicznych, bezglutenowych oraz tych, które nie zawierają laktozy. Spowodowane jest to tym, że coraz więcej osób zmaga się z nietolerancją pszenicy lub wyrobów mlecznych. Niektórzy natomiast chcą po prostu zmienić złe nawyki odżywiania. W sieci hipermarketów Tesco od dawna można korzystać z szerokiej oferty zdrowej żywności. Widząc rosnące zainteresowanie tego typu produktami hipermarket postanowił zaproponować klientom coś zupełnie nowego. Co to takiego?
Cover

W Polsce podobnie jak w wielu państwach na świecie ludzie zaczęli korzystać z produktów ekologicznych, bezglutenowych oraz tych, które nie zawierają laktozy. Spowodowane jest to tym, że coraz więcej osób zmaga się z nietolerancją pszenicy lub wyrobów mlecznych. Niektórzy natomiast chcą po prostu zmienić złe nawyki odżywiania. W sieci hipermarketów Tesco od dawna można korzystać z szerokiej oferty zdrowej żywności. Widząc rosnące zainteresowanie tego typu produktami hipermarket postanowił zaproponować klientom coś zupełnie nowego. Co to takiego?

Tesco od długiego czasu posiada szeroką ofertę ze zdrową żywnością jednak dopiero niedawno wprowadziło na sklepowe półki własną markę Free From z tego typu produktami. Obecnie w brytyjskich hipermarketach znajduje się blisko tysiąc produktów bezglutenowych oraz takich, które nie zawierają laktozy i cukru. Marka Free From ma do zaoferowania m.in. masło, mleko, makarony, różne wyroby mleczne, jak również dietetyczne musli lub batoniki z innowacyjnymi dodatkami. 

Z czasem Tesco będzie coraz bardziej poszerzać asortyment ze zdrową żywnością. Dlaczego popularnemu hipermarketowi na tym aż tak zależy? Według badań, które niedawno przeprowadzono wynika, że 55% klientów regularnie kupuje tego typu rzeczy natomiast 25% wyraża chęć poznawania półek z nowymi produktami bezglutenowymi oraz bez laktozy. Ciekawą statystyką jest też to, że aż 28% badanych planuje definitywnie zrezygnować z żywności zawierającej pszenicę, laktozę i cukier.

Klienci Tesco biorąc udział w badaniu udowodnili, że chęć zmiany stylu życia poprzez zdrowe odżywianie z upływem lat będzie coraz większa. Czy to oznacza, że kiedyś produkty z glutenem, laktozą i cukrem znikną ze sklepowych półek? Wszystko na to wskazuje.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama