Polecane

Nav
polomarket
POLOmarketdo końca 3 dni
lidl
LidlOstatni dzień promocji!
carrefour
CarrefourOstatni dzień promocji!
leroy merlin
Leroy Merlindo końca 17 dni
ikea
IKEAdo końca 314 dni
cersanit
Cersanitdo końca 40 dni
carrefour
Carrefourdo końca 8 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 2 dni
norauto
Norautodo końca 9 dni
castorama
Castoramado końca 1 dzień
agata
Agata Ostatni dzień promocji!
media expert
Media Expertdo końca 11 dni
black red white
Black Red Whitedo końca 9 dni
Nav
Cover

Polacy są bardziej lojalni Rossmannowi niż partiom politycznym

Sieci handlowe jak Rossmann, Biedronka czy Lidl mają więcej lojalnych klientów niż czołowe partie politycznych głosujących. Polacy z chęcią posiadają specjalne aplikacje lub noszą w portfelach karty lojalnościowe, które uprawniają do korzystania z promocji.

Dzięki programom lojalnościowym klienci największych sieci handlowych otrzymują specjalne zniżki, rabaty, kupony, a nawet zyskują inne korzyści. W ostatnich wyborach PiS uzyskało 6,2 mln głosów, a Koalicja Europejska 5,3 mln głosów, to sieci takie jak Biedronka czy Rossmann liczą ponad 7 mln członków. Oznacza to, że co czwarty Polak korzysta z promocji oferowanych przez największe sieci.  

Biedronka i Rossmann posiadają największą liczbę posiadaczy karty/aplikacji. Dzięki nim klienci mogli skorzystać z dużej ilości promocji i rabatów podczas codziennych zakupów. Obydwie sieci posiadają program lojalnościowy od dłuższego czasu. Lidl czy Żabka, które stosunkowo niedawno wprowadziły swój program, bardzo szybko zebrali lojalnych klientów. Aplikacja Lidl Plus posiada ponad 2,5 mln użytkowników, a z aplikacji Żappki korzysta już ponad 1,5 mln osób.

Źródło: Dane sieci handlowych Fakt24

 

Obserwuj nas
Zobacz także