Nav
kaufland
Kauflanddo końca 1 dzień
polomarket
POLOmarketdo końca 2 dni
netto
Nettodo końca 3 dni
agata
Agatado końca 14 dni
kaufland
Kauflanddo końca 2 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 77 dni
netto
Nettodo końca 3 dni
kaufland
Kauflanddo końca 2 dni
leroy merlin
Leroy Merlindo końca 9 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 2 dni
castorama
Castoramado końca 2 dni
obi
OBIdo końca 2 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 3 dni
max elektro
Max Elektrodo końca 15 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama

Polacy są bardziej lojalni Rossmannowi niż partiom politycznym

Porównania
Sieci handlowe jak Rossmann, Biedronka czy Lidl mają więcej lojalnych klientów niż czołowe partie politycznych głosujących. Polacy z chęcią posiadają specjalne aplikacje lub noszą w portfelach karty lojalnościowe, które uprawniają do korzystania z promocji.
Cover
adobe stock

Sieci handlowe jak Rossmann, Biedronka czy Lidl mają więcej lojalnych klientów niż czołowe partie politycznych głosujących. Polacy z chęcią posiadają specjalne aplikacje lub noszą w portfelach karty lojalnościowe, które uprawniają do korzystania z promocji.

Dzięki programom lojalnościowym klienci największych sieci handlowych otrzymują specjalne zniżki, rabaty, kupony, a nawet zyskują inne korzyści. W ostatnich wyborach PiS uzyskało 6,2 mln głosów, a Koalicja Europejska 5,3 mln głosów, to sieci takie jak Biedronka czy Rossmann liczą ponad 7 mln członków. Oznacza to, że co czwarty Polak korzysta z promocji oferowanych przez największe sieci.  

materiały Rossmann

Biedronka i Rossmann posiadają największą liczbę posiadaczy karty/aplikacji. Dzięki nim klienci mogli skorzystać z dużej ilości promocji i rabatów podczas codziennych zakupów. Obydwie sieci posiadają program lojalnościowy od dłuższego czasu. Lidl czy Żabka, które stosunkowo niedawno wprowadziły swój program, bardzo szybko zebrali lojalnych klientów. Aplikacja Lidl Plus posiada ponad 2,5 mln użytkowników, a z aplikacji Żappki korzysta już ponad 1,5 mln osób.

Źródło: Dane sieci handlowych Fakt24

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama