Polecane

Nav
carrefour
CarrefourWażna za 7 dni
obi
OBIWażna za 3 dni
lidl
LidlWażna od 2018-11-26
hebe
HebeWażna od 2018-11-19
intermarche super
Intermarche SuperWażna od 2018-11-20
agata
Agata Ważna od 2018-11-13
kik
KIKWażna od 2018-11-21
polomarket
POLOmarketWażna od 2018-11-14
rtv euro agd
RTV EURO AGDWażna od 2018-11-15
media expert
Media ExpertWażna od 2018-11-16
norauto
NorautoWażna za 18 dni
bonprix
BonPrixWażna od jutra
tesco supermarket
Tesco SupermarketWażna od 2018-11-15
Nav
Cover

Polacy chętnie czytają gazetki promocyjne

Jak pokazują najnowsze statystyki Polacy bardzo często sięgają po gazetki promocyjne, aby odpowiednio przygotować się przed większymi zakupami. Według badań przeprowadzonych przez firmę MANDS, aż 65% konsumentów sporządza dokładną listę zakupów, a jedynie 14% klientów w żaden sposób nie przygotowuje się do zakupów.

Jak Polacy przygotowują się do zakupów?

Według przeprowadzonych badań, co drugi nasz rodak przed większymi zakupami w sieciach handlowych, sięga po gazetki reklamowe. Warto wspomnieć również i o tym, że 30% ankietowanych przegląda również internetowe gazetki promocyjne, które z roku na rok zdobywają coraz większe grono zadowolonych klientów. Co czwarty Polak przegląda również serwisy konkretnych sklepów, aby dokładnie zapoznać się z dostępnych asortymentem, najlepszych okazji oraz przede wszystkim po to, żeby porównać ceny poszczególnych towarów.

Nowoczesna technologia

W Polsce urządzenia mobilne cieszą się coraz większym zainteresowaniem, dlatego też coraz więcej profesjonalnych sklepów wykorzystuje ogromny potencjał Internetu, aby przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów. Konsumenci mobilni coraz częściej korzystają z specjalnych aplikacji internetowych, które zbierają oferty różnych sieci. Bardzo dużą popularnością cieszą się również aplikacje internetowe, które ułatwiają przygotowanie elektronicznej listy zakupów. Internet to najprostszy i najszybszy sposób, aby znaleźć ciekawe promocje na interesujące nas produkty.

Kobiety vs. mężczyźni

Z badań firmy MANDS wynika również, że kobiety (72%) zdecydowanie częściej przygotowują listę zakupów niż mężczyźni (59%). Kobiety częściej niż mężczyźni przeglądają również gazetki promocyjne, najpopularniejsze z nich to gazetki reklamowe Biedronki, Lidla i Kauflanda. Mężczyźni z kolei zdecydowanie częściej przeglądają strony internetowe sklepów online i częściej korzystają z pomocniczych aplikacji internetowych.

 

Obserwuj nas