Polecane

Nav
polomarket
POLOmarketdo końca 2 dni
lidl
LidlWażna od jutra
carrefour
CarrefourWażna za 2 dni
castorama
Castoramado końca 2 dni
black red white
Black Red Whitedo końca 10 dni
tesco hipermarket
Tesco Hipermarketdo końca 3 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 1 dzień
leroy merlin
Leroy Merlindo końca 16 dni
agata
Agata do końca 7 dni
cersanit
Cersanitdo końca 41 dni
norauto
Norautodo końca 10 dni
black red white
Black Red Whitedo końca 10 dni
media expert
Media Expertdo końca 3 dni
Nav
Cover

Polacy chętnie czytają gazetki promocyjne

Jak pokazują najnowsze statystyki Polacy bardzo często sięgają po gazetki promocyjne, aby odpowiednio przygotować się przed większymi zakupami. Według badań przeprowadzonych przez firmę MANDS, aż 65% konsumentów sporządza dokładną listę zakupów, a jedynie 14% klientów w żaden sposób nie przygotowuje się do zakupów.

Jak Polacy przygotowują się do zakupów?

Według przeprowadzonych badań, co drugi nasz rodak przed większymi zakupami w sieciach handlowych, sięga po gazetki reklamowe. Warto wspomnieć również i o tym, że 30% ankietowanych przegląda również internetowe gazetki promocyjne, które z roku na rok zdobywają coraz większe grono zadowolonych klientów. Co czwarty Polak przegląda również serwisy konkretnych sklepów, aby dokładnie zapoznać się z dostępnych asortymentem, najlepszych okazji oraz przede wszystkim po to, żeby porównać ceny poszczególnych towarów.

Nowoczesna technologia

W Polsce urządzenia mobilne cieszą się coraz większym zainteresowaniem, dlatego też coraz więcej profesjonalnych sklepów wykorzystuje ogromny potencjał Internetu, aby przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów. Konsumenci mobilni coraz częściej korzystają z specjalnych aplikacji internetowych, które zbierają oferty różnych sieci. Bardzo dużą popularnością cieszą się również aplikacje internetowe, które ułatwiają przygotowanie elektronicznej listy zakupów. Internet to najprostszy i najszybszy sposób, aby znaleźć ciekawe promocje na interesujące nas produkty.

Kobiety vs. mężczyźni

Z badań firmy MANDS wynika również, że kobiety (72%) zdecydowanie częściej przygotowują listę zakupów niż mężczyźni (59%). Kobiety częściej niż mężczyźni przeglądają również gazetki promocyjne, najpopularniejsze z nich to gazetki reklamowe Biedronki, Lidla i Kauflanda. Mężczyźni z kolei zdecydowanie częściej przeglądają strony internetowe sklepów online i częściej korzystają z pomocniczych aplikacji internetowych.

 

Obserwuj nas
Zobacz także