Nav
agata
Agatado końca 11 dni
kaufland
Kauflanddo końca 13 dni
żabka
Żabkado końca 6 dni
netto
NettoOstatni dzień promocji!
lidl
Lidldo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 6 dni
rossmann
Rossmanndo końca 5 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 6 dni
stokrotka supermarket
Stokrotka SupermarketOstatni dzień promocji!
pepco
Pepcodo końca 13 dni
biedronka
Biedronkado końca 4 dni
aldi
Aldido końca 4 dni
hebe
Hebedo końca 13 dni
e.leclerc
E.Leclercdo końca 4 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

Polacy chętnie czytają gazetki promocyjne

Jak pokazują najnowsze statystyki Polacy bardzo często sięgają po gazetki promocyjne, aby odpowiednio przygotować się przed większymi zakupami. Według badań przeprowadzonych przez firmę MANDS, aż 65% konsumentów sporządza dokładną listę zakupów, a jedynie 14% klientów w żaden sposób nie przygotowuje się do zakupów.
Cover

Jak pokazują najnowsze statystyki Polacy bardzo często sięgają po gazetki promocyjne, aby odpowiednio przygotować się przed większymi zakupami. Według badań przeprowadzonych przez firmę MANDS, aż 65% konsumentów sporządza dokładną listę zakupów, a jedynie 14% klientów w żaden sposób nie przygotowuje się do zakupów.

Jak Polacy przygotowują się do zakupów?

Według przeprowadzonych badań, co drugi nasz rodak przed większymi zakupami w sieciach handlowych, sięga po gazetki reklamowe. Warto wspomnieć również i o tym, że 30% ankietowanych przegląda również internetowe gazetki promocyjne, które z roku na rok zdobywają coraz większe grono zadowolonych klientów. Co czwarty Polak przegląda również serwisy konkretnych sklepów, aby dokładnie zapoznać się z dostępnych asortymentem, najlepszych okazji oraz przede wszystkim po to, żeby porównać ceny poszczególnych towarów.

Nowoczesna technologia

W Polsce urządzenia mobilne cieszą się coraz większym zainteresowaniem, dlatego też coraz więcej profesjonalnych sklepów wykorzystuje ogromny potencjał Internetu, aby przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów. Konsumenci mobilni coraz częściej korzystają z specjalnych aplikacji internetowych, które zbierają oferty różnych sieci. Bardzo dużą popularnością cieszą się również aplikacje internetowe, które ułatwiają przygotowanie elektronicznej listy zakupów. Internet to najprostszy i najszybszy sposób, aby znaleźć ciekawe promocje na interesujące nas produkty.

Kobiety vs. mężczyźni

Z badań firmy MANDS wynika również, że kobiety (72%) zdecydowanie częściej przygotowują listę zakupów niż mężczyźni (59%). Kobiety częściej niż mężczyźni przeglądają również gazetki promocyjne, najpopularniejsze z nich to gazetki reklamowe Biedronki, Lidla i Kauflanda. Mężczyźni z kolei zdecydowanie częściej przeglądają strony internetowe sklepów online i częściej korzystają z pomocniczych aplikacji internetowych.

 

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama