Coraz częściej Polacy wolą zapłacić za wybrane zakupy poprzez płatności mobilne. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ jest to niezwykle komfortowe, szybkie i łatwe rozwiązanie. Według raportu „Płatności cyfrowe 2017” w tym roku konsumenci o wiele chętniej niż w ubiegłym, dokonują płatności przez smartfona, tablet lub urządzenia z technologią mobilną. Dowiedz się więcej!
Raport „Płatności cyfrowe 2017” udowadnia, że Polacy chętnie korzystają z możliwości płacenia mobilnie za zakupy. Okazuje się, że 45% badanych posiada konto bankowe z aktywnym dostępem do internetu. To aż 9-procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem. Raport mówi też, że zwiększyła się liczba osób posiadających kartę płatniczą, z 35% na 43%.
Zbadano również kwestię posiadania przez Polaków kont dających możliwość płacenia w serwisach internetowych. Ma je już 35% respondentów. 29% ankietowanych korzysta z różnych aplikacji mobilnych, gwarantujących komfortowe dokonywanie transakcji.
Czy konta nie posiadające dostępu do internetu mogą stracić użytkowników? Okazuje się, że tak. Badanie „Płatności cyfrowe 2017” to potwierdza i przedstawia statystki. W tym roku liczba posiadaczy takiego konta zmalała z 27% do 21%.