Nav
lidl
LidlOstatni dzień promocji!
polomarket
POLOmarketdo końca 6 dni
kaufland
KauflandOstatni dzień promocji!
intermarche super
Intermarche SuperOstatni dzień promocji!
wafelek
Wafelekdo końca 3 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 4 dni
kaufland
KauflandOstatni dzień promocji!
auchan hipermarket
Auchan HipermarketOstatni dzień promocji!
biedronka
BiedronkaOstatni dzień promocji!
aldi
Aldido końca 3 dni
stokrotka supermarket
Stokrotka SupermarketOstatni dzień promocji!
carrefour
Carrefourdo końca 3 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 7 dni
rossmann
Rossmanndo końca 1 dzień
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Płatności mobilne za zakupy coraz popularniejsze w Polsce

Coraz częściej Polacy wolą zapłacić za wybrane zakupy poprzez płatności mobilne. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ jest to niezwykle komfortowe, szybkie i łatwe rozwiązanie. Według raportu „Płatności cyfrowe 2017” w tym roku konsumenci o wiele chętniej niż w ubiegłym, dokonują płatności przez smartfona, tablet lub urządzenia z technologią mobilną. Dowiedz się więcej!
Cover

Coraz częściej Polacy wolą zapłacić za wybrane zakupy poprzez płatności mobilne. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ jest to niezwykle komfortowe, szybkie i łatwe rozwiązanie. Według raportu „Płatności cyfrowe 2017” w tym roku konsumenci o wiele chętniej niż w ubiegłym, dokonują płatności przez smartfona, tablet lub urządzenia z technologią mobilną. Dowiedz się więcej!

Raport „Płatności cyfrowe 2017” udowadnia, że Polacy chętnie korzystają z możliwości płacenia mobilnie za zakupy. Okazuje się, że 45% badanych posiada konto bankowe z aktywnym dostępem do internetu. To aż 9-procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem. Raport mówi też, że zwiększyła się liczba osób posiadających kartę płatniczą, z 35% na 43%.

Zbadano również kwestię posiadania przez Polaków kont dających możliwość płacenia w serwisach internetowych. Ma je już 35% respondentów. 29% ankietowanych korzysta z różnych aplikacji mobilnych, gwarantujących komfortowe dokonywanie transakcji.

Czy konta nie posiadające dostępu do internetu mogą stracić użytkowników? Okazuje się, że tak. Badanie „Płatności cyfrowe 2017” to potwierdza i przedstawia statystki. W tym roku liczba posiadaczy takiego konta zmalała z 27% do 21%.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama