Nav
polomarket
POLOmarketdo końca 2 dni
biedronka
Biedronkado końca 3 dni
netto
Nettodo końca 3 dni
dino
Dinodo końca 2 dni
groszek
Groszekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy CentrumOstatni dzień promocji!
intermarche super
Intermarche Superdo końca 3 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 3 dni
lidl
LidlWażna od jutra
kaufland
Kauflanddo końca 3 dni
delikatesy centrum
Delikatesy CentrumWażna od jutra
carrefour express
Carrefour Expressdo końca 1 dzień
super-pharm
Super-Pharmdo końca 3 dni
hebe
Hebedo końca 40 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Nowość w Lidlu! Pojawią się bio-regały

Polacy coraz częściej decydują się na zakupy produktów ekologicznych. Dlaczego? Wiele osób zrozumiało, że warto dbać o zdrowie poprzez właściwe odżywianie i aktywność fizyczną. Sklepy obserwując potrzeby konsumentów zaczęły dodawać do asortymentów produkty bio i eko. Stałą ofertę z tego typu rzeczami wprowadził też Lidl. Co znajdziemy w popularnym dyskoncie?
Cover

Polacy coraz częściej decydują się na zakupy produktów ekologicznych. Dlaczego? Wiele osób zrozumiało, że warto dbać o zdrowie poprzez właściwe odżywianie i aktywność fizyczną. Sklepy obserwując potrzeby konsumentów zaczęły dodawać do asortymentów produkty bio i eko. Stałą ofertę z tego typu rzeczami wprowadził też Lidl. Co znajdziemy w popularnym dyskoncie?

W Lidlu będzie można kupić najwyższej jakości produkty bio i eko, które zawierają informację o pochodzeniu produktu, oznaczenie zielonego „euro-listka” oraz certyfikaty ekologiczne. Klienci mogą też mieć pewność, że przy ich produkcji nie były wykorzystywane organizmy modyfikowane genetycznie (GMO). Każdy z ekologicznych produktów podlega specjalnej zasadzie produkcji, pakowania, transportu i przechowywania.

Zdrowa żywność pojawi się na specjalnych metalowych regałach w każdym sklepie Lidla w całej Polsce. Dzięki bogatej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo w dyskoncie będzie można znaleźć warzywa i owoce z ekologicznych upraw oraz bio artykuły nabiałowe. Lidl zobowiązał się też do zredukowania o 20% zawartości soli i cukru w produktach marek własnych do 2025 roku.

-Jedną z podstawowych wartości marki Lidl jest dostarczanie zdrowych i bezpiecznych produktów naszym klientom. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie artykułów bio oraz fit do naszej stałej oferty, aby zawsze były one dla nich dostępne. Od teraz te wysokiej jakości artykuły znajdują się na specjalnie oznaczonym regale, a nasi klienci mogą nabyć je w atrakcyjnej cenie –zapewnia Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama