Nav
biedronka
Biedronkado końca 5 dni
rossmann
RossmannOstatni dzień promocji!
action
Actiondo końca 5 dni
żabka
Żabkado końca 5 dni
pepco
Pepcodo końca 6 dni
netto
Nettodo końca 6 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 17 dni
stokrotka supermarket
Stokrotka Supermarketdo końca 6 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 12 dni
media markt
Media Marktdo końca 12 dni
stokrotka express
Stokrotka Expressdo końca 6 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 6 dni
hebe
Hebedo końca 12 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama

Kupuj mądrze i nie przepłacaj!

Jak wynika z badań różnice w cenach tych samych towarów w różnych sklepach sięgają nawet 40%. Oznacza to, że decyzje o tym, gdzie kupić dane produkty mogą mieć zasadniczy wpływ na poziom naszego życia.
Cover

Dowodzą tego nie tylko wyniki badań organizacji konsumenckich, ale również doniesienia mediów. Po głośnych ostatnio zakupach Jarosława Kaczyńskiego, dziennikarze i użytkownicy internetu z zapałem zaczęli wyszukiwać miejsca, gdzie za te same towary można zapłacić nie 55 zł, a 40 lub nawet 30.

 

Jako twórcy Okazjum.pl wychodzimy z założenia, że podstawą mądrego wyboru jest informacja. Mądre kupowanie, świadomy konsument, najlepsze okazje to hasła, które przyświecały powstaniu tego serwisu. Dzięki Okazjum.pl każdy konsument może spokojnie, w domu, w dowolnej chwili porównać oferty promocyjne sieci handlowych i wybrać te, która mu najbardziej odpowiadają. Wyznajemy zasadę ograniczonego zaufania: “Konsumencie! Najpierw sprawdź, przeanalizuj, porównaj a potem podejmij decyzję o zakupach.” Tak jak wspomnieliśmy - gra jest warta świeczki - możesz zapłacić kilkanaście a nawet kilkadziesiąt procent mniej.

 

Dziś zapraszamy Was do kolejnej odsłony naszego projektu. Zaczynamy pisać bloga. Po co? Chcemy pomóc w zakupach i wskazać te oferty, które naszym zdaniem są warte szczególnej uwagi. Nie przez przypadek podkreślamy frazę “naszym zdaniem” - zestawienie to ma charakter całkowicie subiektywny, tak więc nie zwalniamy Was z porównywania i krytycznej analizy. Komentujcie i wyrażajcie Wasze zdanie - bądźmy świadomymi konsumentami!

 

No to zaczynamy! :-)

 

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama