Nav
biedronka
Biedronkado końca 3 dni
rossmann
Rossmanndo końca 15 dni
jula
JulaOstatni dzień promocji!
żabka
Żabkado końca 9 dni
pepco
Pepcodo końca 17 dni
castorama
Castoramado końca 9 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 11 dni
wss praga południe
WSS Praga Południedo końca 3 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 7 dni
media markt
Media Marktdo końca 7 dni
action
Actiondo końca 2 dni
dino
Dinodo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
hebe
Hebedo końca 38 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Aktualności

Kawa rozpuszczalna – spada zainteresowanie produktem

Kawa, o której mowa zostaje powoli wypierana przez inny produkt. Czy coś zagraża kawie rozpuszczalnej?
Cover
adobe stock

W ostatnich latach na rynku pojawia się coraz więcej kawiarni i bistro śniadaniowych. Kawę można kupić nawet w parkach i na łonie natury. Coraz bardziej popularne stały się ekspresy do kawy, można je kupić coraz taniej, a ich obsługa wcale nie wymaga specjalnych umiejętności.

Co za tym idzie?

Klienci bardziej niż zakupem kawy rozpuszczalnej zainteresowani są własnym ekspresem do kawy i kawą ziarnistą. Z badań wynika, że w 2019 r. sprzedało się w Polsce blisko 500 tys. ekspresów, a kawę w ziarnach kupuje już 30 proc. gospodarstw domowych.

kawa
adobe stock


Kawa rozpuszczalna

Pomimo że kawa w 2019 roku wciąż była liderem, można zauważyć ogromny spadek zainteresowaniem tego produktu w ostatnich latach. Według danych przedstawionych na stronie wiadomościhandlowe.pl jest to spadek o 6,7 pkt proc. stosunku do 2014 roku.

Kawa rozpuszczalna a zdrowie

Dużo mówi się o tym, czy kawa rozpuszczalna jest zdrowa i czy warto po nią sięgać. Pomimo że jej zaletą jest wygoda w piciu (brak fusów) i łatwość przygotowania, nie zmienia to faktu, że nie posiada ona zbyt wielu składników odżywczych. Zawiera mniej kofeiny niż kawa tradycyjna dodatkowo, posiada polepszacze smaku i aromatu, stabilizatory i zagęszczacze. Warto sprawdzić skład przed zakupem!

kawa rozpuszczalna
adobe stock

Sprawdź gazetkę z promocjami na kawę!

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama