Nav
biedronka
Biedronkado końca 1 dzień
kaufland
Kauflanddo końca 4 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 3 dni
spar
SPARdo końca 1 dzień
wafelek
Wafelekdo końca 7 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 3 dni
auchan supermarket
Auchan Supermarketdo końca 4 dni
aldi
Aldido końca 1 dzień
lidl
Lidldo końca 1 dzień
stokrotka optima
Stokrotka Optimado końca 4 dni
dealz
Dealzdo końca 4 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 54 dni
hebe
Hebedo końca 34 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

Jak oszczędzić w sklepie spożywczym?

Praktycznie każdy musi robić zakupy. Czas spędzony w sklepie spożywczym jest dla niektórych dobrą zabawą. Są także klienci uważający tą czynność za uciążliwą konieczność. Na podstawie badań Food Marketing Institute przebywanie w supermarkecie nie powinno trwać więcej niż pół godziny. Według Instytutu z Wirginii na każdą minutę spędzoną na zakupach przypada od 55 centów do 1 dolara. Aby oszczędzić pieniądze należy więc ograniczyć czas przebywania w sklepie.
Cover

Pierwszą rzeczą, aby skrócić pobyt w supermarkecie jest jego eksploracja. Najlepiej wybrać się do niego rano, kiedy wszyscy przebywają w szkole, na uczelni lub w pracy. Na pierwszą wizytę warto zabrać ze sobą kawałek papieru i ołówek. Przydadzą się one do zrobienia szczegółowej mapy sklepu. To, co trzeba zrobić to z detalami zapisywać rozmieszczenie towarów na półkach. Taki plan powinno się aktualizować z każdą zmianą w supermarkecie.

Drugim krokiem są zakupy według ścisłe przygotowanego planu. Teraz, kiedy wiadomo co i gdzie się znajduje należy między półkami sklepowymi wyznaczyć ścieżkę. Najlepiej nanieść ją na przygotowana wcześniej mapę. Trasa będzie się różniła w zależności od supermarketu i nawyków żywieniowych klienta.

Przed pójściem na zakupy trzeba także zrobić listę produktów, które będziemy chcieli kupić. Można zapisać je na kartce, telefonie czy w tablecie. Dzięki pomocy naszej wcześniej przygotowanej mapy nie będziemy musieli krążyć od półki do półki w poszukiwaniu danego produktu. Wynikiem tego będą błyskawiczne zakupy i dzięki temu – zaoszczędzone pieniądze.

Pomysł wart jest zainteresowania. Jedynym minusem są duże pokłady czasu i energii spędzone na rekonesans pobliskich supermarketów i osiedlowych sklepików. Kiedy to będzie już zrobione, przysłowie „Czas to pieniądz” nabierze dla nas nowej jakości.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama