Nav
biedronka
Biedronkado końca 1 dzień
kaufland
Kauflanddo końca 4 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 3 dni
spar
SPARdo końca 1 dzień
wafelek
Wafelekdo końca 7 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 3 dni
auchan supermarket
Auchan Supermarketdo końca 4 dni
aldi
Aldido końca 1 dzień
lidl
Lidldo końca 1 dzień
stokrotka optima
Stokrotka Optimado końca 4 dni
dealz
Dealzdo końca 4 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 54 dni
hebe
Hebedo końca 34 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Recenzje

Jak działają na nas promocje?

Codziennie napotykamy się z wieloma produktami, a sprzedawcy za wszelką cenę próbują przekonać nas, że w ich produkt powinniśmy zainwestować nasze pieniądze. Przeceny, zniżki, promocje - dotyczy to każdej dziedziny przemysłowej.
Cover

Codziennie napotykamy się z wieloma produktami, a sprzedawcy za wszelką cenę próbują przekonać nas, że w ich produkt powinniśmy zainwestować nasze pieniądze. Przeceny, zniżki, promocje - dotyczy to każdej dziedziny przemysłowej. Niezależnie czy to metka z procentowym rabatem przy ubraniu, czy krótkoterminowa okazja na paczkowane jedzenie "3 w cenie 1". Dlaczego więc, kupujemy rzeczy, które są wyróżnione, a nie te które były naszym docelowym zamiarem? Jaką w tym rolę pełni mózg człowieka i podświadomy wybór?

Wszystko rozpoczyna się od reklamy, która współcześnie dociera na każdym gruncie życia. Internet, telewizja, gazety - są to środki, które wzbudzają w nas pragnienie, czasami nawet nieprzydatnych produktów. Jednak te, musi wyróżniać coś, co będzie wyjątkowe i unikalne pośród szerokiego asortymentu innych artykułów. Wyniki badania zlecone przez AdRetail udowodniły, że najbardziej pożądaną promocją dotyczącą żywności jest wersja "1+1 Gratis". Wskazało na to 44% badanych. Jest to oczywiście duża okazja dla naszego portfela. I tym sposobem kupujemy produkty na zapas, których czasami nie potrzebujemy. Wszystko za sprawą naszej podświadomości, która informują nas o zysku z dokonanego zakupu.

promocje gazetki promocyjne

Nasz mózg również analizuje wszystkie dodatkowe czynniki w postaci opinii, rekomendacji znajomych i popularnych aktorów. Wszystko podświadomie skłania nas do kupienia produktu, na którym możemy zaoszczędzić. Na drugiej i trzeciej pozycji przytoczonych badan dominują kolejno: "kolejny w niższej cenie" oraz "wielopaki". Więcej produktów = mniejsza cena ogólna - w ten sposób patrzy nas mózg, i w ten sam sposób działają konsumenci.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama