Nav
biedronka
Biedronkado końca 2 dni
rossmann
Rossmanndo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 4 dni
żabka
Żabkado końca 11 dni
pepco
Pepcodo końca 12 dni
stokrotka supermarket
Stokrotka Supermarketdo końca 5 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 4 dni
stokrotka supermarket
Stokrotka Supermarketdo końca 6 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 3 dni
media markt
Media Marktdo końca 2 dni
action
Actiondo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 5 dni
hebe
Hebedo końca 19 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Aktualności

H&M szykuje się do zamknięcia ponad 300 sklepów

Ostatnie dni są zdominowane przez jedną informację, z którą mieliśmy okazję zetknąć się analizując serwisy o tematyce e-commerce i handlowej. Wynika z niej, że popularna sieciówka H&M jeszcze w tym roku może zamknąć nawet 350 sklepów. Z czego wynika właśnie taka decyzja i jakie mogą być jej konsekwencje?
Cover
adobe stock

Dlaczego H&M ma w planach na ten rok zamknięcia sklepów?

Właściciele H&M zwracają uwagę na konieczność zamknięcia w 2021 roku nawet 350 sklepów zlokalizowanych na terenie całej Europy. Przynajmniej część z nich przestanie też funkcjonować w naszym kraju. Nie ma jednego tylko powodu, dla których zaczęto zastanawiać się nad tak radykalną decyzją, nie da się jednak ukryć, że, przynajmniej częściwo, możemy mówić o konsekwencji, jaką pociąga za sobą pandemia koronawirusa. Pandemia sprawiła, że niemal we wszystkich państwach na kontynencie przynajmniej przez pewien czas nie mogły działać galerie handlowe. Tak H&M, jak i inne popularne sieciówki, notowały z tego tytułu poważne straty finansowe i w pewnym momencie rezygnacja z części stacjonarnych placówek stała się niemożliwa do uniknięcia.

Nie bez znaczenia wydaje się i to, że czas pandemii był też okresem intensywnego rozwoju sklepów internetowych. To właśnie strona www sieci stała się, dla wielu jej klientów, źródłem informacji o nowościach, a także miejscem, w którym można było zrobić zakupy na promocyjnych zasadach. H&M może pochwalić się wzrostem sprzedaży w sektorze e-commerce na poziomie nawet 40 procent. To wynik na tyle dobry, że przyczynił się pozytywnie na ogólne wyniki dochodów w czasie pandemii.

Trwa letnia wyprzedaż w H&M

Zanim jeszcze zapadnie decyzja na temat tego, które sklepy zostaną zamknięte, powinniśmy pamiętać o tym, że we wszystkich placówkach sieci można korzystać z wakacyjnych wyprzedaży. Obecnie przeceny wynoszą nawet 60 procent i dotyczą nie tylko ubrań, ale również obuwia oraz dodatków przygotowanych zarówno z myślą o kobietach, jak i o mężczyznach. Pamiętajmy, że atrakcyjna oferta nie będzie obowiązywała zbyt długo. Aktualna akcja promocyjna będzie trwać do 12 lipca, warto więc pośpieszyć się z analizą tego, co może nam zaproponować H&M. Na taki krok warto zdecydować się nawet bez wychodzenia z domu, sięgając do najświeższej gazetki promocyjnej. W ten sam sposób można też przeanalizować oferty przygotowane przez inne dyskonty.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama