Cover

Ewa Chodakowska – ćwiczenia skalpel, killer oraz turbo spalanie

Coraz więcej Polek oraz Polaków zdało sobie sprawę z tego, jak ważna jest nasza kondycja oraz samopoczucie. Użytkownicy internetu poszukują najbardziej efektywnych sposobów na zgrabną sylwetkę oraz zrzucenie zbędnych kilogramów. Trenerzy personalni oraz autorzy własnych programów treningowych w błyskawicznym czasie stają się celebrytami, a ich konto na Instagramie śledzą tysiące Polaków.

Najznakomitszy przykładem trenerki personalnej , która jednocześnie cieszy się ogromną sławą, jest oczywiście Ewa Chodakowska.

Ta Polska trenerka fitness specjalizuje się w treningu funkcjonalnym oraz w treningu interwałowym o zwiększonej intensywności.

Ewa Chodakowska ukończyła Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu na Uniwersytecie w Atenach. Swoją działalność w Polsce rozpoczynała od prowadzenia blogów oraz udziału w programach śniadaniowych, obecnie Ewa Chodakowska należy do najbardziej wpływowych trener fitness w Polsce, a także Polek w ogóle. Jej bloga oraz konto na Instagramie śledzą rzesze sympatycznie oraz sympatyków. Ewa Chodakowska jest autorką kilku systemów treningowych a także autorką kilku książek o tematyce fitness oraz zdrowego odżywiania. Nie bez przyczyny hasło: Ewa Chodakowska Instagram jest jednym z najczęściej wpisywanych haseł w wyszukiwarce.

Ewa Chodakowska Skalpel

Skalpel jest chyba najbardziej rozpowszechnionym treningiem autorstwa Ewy Chodakowskiej. Na czym swój system treningowy oparła Ewa Chodakowska? Skalpel oddziałuje na ciało wręcz chirurgiczną precyzją, skąd stąd też wzięła się jego nazwa. Trening skalpel ma za zadanie uwydatnić rzeźbę ciała, ujędrnić pośladki oraz wysmuklić talię. Choć są to z pozoru proste ćwiczenia, to niesamowicie ważna jest tutaj precyzja ruchu, która wymaga ogromnego nakładu pracy oraz włożonego wysiłku. Skalpel to treningi składające się z 40 minut ćwiczeń angażujących takie partie mięśniowe jak uda, pośladki, ramiona oraz brzuch. Trenując skalpel wykonasz takie ćwiczenia jak przysiady, unoszenie nóg do boku, najróżniejsze brzuszki oraz szereg innych ćwiczeń napinających mięśnie i stymulujących je do wysiłku.

Ewa Chodakowska Killer

Kolejny trening jaki rozpowszechniła Ewa Chodakowska, to Killer i składa się z trzech bloków. Są to intensywne ćwiczenia z przerwami podczas których organizm odpoczywa wykonując ćwiczenia kardio. Tak jak w przypadku skalpela tak i tutaj niezwykle ważna jest to, aby regularnie kontrolować oddech. Killer to głównie ćwiczenia angażujące partie nóg oraz brzucha. Także w tym wypadku Ewa Chodakowska postawiła na prostotę ćwiczenia są łatwe do wykonania, niezbyt skomplikowane, jednak pozwalają osiągnąć zamierzony efekt. Spora ilość powtórzeń oraz różnorodność ćwiczeń wzmacniają wszystkie partie ciała, nie tylko nogi oraz brzuch. Trening jaki funduje nam Killer to sposób na znaczne poprawienie formy oraz osiągnięcie satysfakcji ze swojego wyglądu.

Ewa Chodakowska Turbo Spalanie

Ewa Chodakowska i jej turbo spalanie wywołało niemało szumu w mediach społecznościowych. Trening oparty jest na krótkich interwałach, które przedziela trening cardio. Turbo spalanie to 9 rund podczas których wykonuje się 2 ćwiczenia, każde jedynie po 20 sekund. Ćwiczenia te są jednak niezwykle skuteczne ze względu na wysoką intensywność a także na kontrolę oddechu.

Ewa Chodakowska Turbo spalanie efekty

Aby zauważyć istotną zmianę w sylwetce, trening należy wykonywać minimum 2 razy w tygodniu. Oczywiście im większa częstotliwość oraz systematyczność ćwiczeń, tym lepiej. Pierwsze efekty będą już widoczne po pierwszym miesiącu. Wykonując Turbo spalanie możesz spodziewać się nawet trzech kilogramów mniej podczas ważenia. Oczywiście trening to nie wszystko, niezbędna tak jak w każdym przypadku jest także odpowiednio dopasowana dieta. Zdrowe jedzenie w połączeniu z tym wymagającym treningiem potrafi zdziałać prawdziwe cuda.

Ewa Chodakowska ekstra figura

Jak przekonuje Ewa Chodakowska Ekstra Figura poprawi wytrzymałość, pozwoli nabrać siły oraz oczywiście spalić zbędną tkankę tłuszczową. Dodatkowo też, te ćwiczenia pomogą w walce z cellulitem. Nie jest to wysoko inwazyjny trening i nie obciąża stawów. Można ten zestaw ćwiczeń traktować także jako ćwiczenia stabilizujące będące znakomitą pomocą dla biegaczy.

Jak mówi sama Ewa Chodakowska efekty treningu przychodzą zawsze, kiedy stosujemy również odpowiednio zbilansowana dietę

Ewa Chodakowska dieta

Trenerka odbiega nieco od utartych schematów, jej dieta bowiem nie jest typową dietę odchudzającą. Znajdziemy tutaj także posiłki o wyższej wartości energetycznej. Trenerka jest przeciwniczką głodzenia się, stawia jednak ogromny nacisk na aktywność fizyczną. Posiłki o zwiększonej wartości energetycznej są przeznaczone dla osób, które na co dzień są aktywne. Takie posiłki dodatkowo pozwalają uniknąć efektu jojo. Jak przekonuje Ewa Chodakowska efekty zastosowania takiej diety oraz zestawu ćwiczeń będą trwałe, a nie tylko tymczasowe.

Obserwuj nas