Nav
biedronka
Biedronkado końca 2 dni
rossmann
Rossmanndo końca 4 dni
makro cash&carry
Makro Cash&CarryWażna za 4 dni
żabka
Żabkado końca 11 dni
pepco
Pepcodo końca 12 dni
e.leclerc
E.LeclercWażna za 4 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 4 dni
kaufland
Kauflanddo końca 5 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 3 dni
media markt
Media Marktdo końca 2 dni
action
Actiondo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 4 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 5 dni
hebe
Hebedo końca 19 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Dlaczego Świeżaki z Biedronki cieszą się tak dużą popularnością?

Świeżaki z Biedronki w 2016 roku okazały się absolutnym hitem sprzedażowym. Nikt nie spodziewał się aż takiej popularności maskotek. W niedługim czasie zostały wyprzedane, teraz wracają na sklepowe półki i ponownie cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów. Czym jest to spowodowane? Dlaczego Polacy oszaleli na ich punkcie?
Cover

Świeżaki z Biedronki w 2016 roku okazały się absolutnym hitem sprzedażowym. Nikt nie spodziewał się aż takiej popularności maskotek. W niedługim czasie zostały wyprzedane, teraz wracają na sklepowe półki i ponownie cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów. Czym jest to spowodowane? Dlaczego Polacy oszaleli na ich punkcie? 

Świeżaki to pluszowe zabawki, które przypominają swoim wyglądem warzywa i owoce. Po za tym mają imiona tj. Groszek Grześ, Rzodkiewka Żaneta, Kalafior Krzyś oraz Borówka Basia. Występują też mniejsze maskotki mające równie oryginalne nazwy - Marcheweczka Marysia, Jabłuszko Antoś, Truskaweczka Tosia, Brokułek Bartuś oraz Czosneczek Czesio i Bakłażanek Błażejek. Oferta ze  Świeżakami potrwa w Biedronce od 28 sierpnia do 3 grudnia 2017 roku. Wszystko wskazuje na to, że ponownie błyskawicznie znikną ze sklepowych półek.

Dlaczego są aż tak popularne? Powodem są emocje towarzyszące przy zdobywaniu Świeżaków. By je mieć potrzebna jest określona liczba naklejek, które otrzymuje się przy kasach za zapłacone zakupy. Jest to forma pewnej rywalizacji – kto pierwszy ten lepszy. Po za tym dzieci męczą rodziców o to kiedy otrzymają wymarzoną zabawkę i wywołują presję. Dorośli chcą za wszelką cenę sprawić przyjemność swoim pociechom i w ten sposób nakręca się błyskawiczny popyt na Świeżaki. Cała sytuacja jest świetnym marketingowym chwytem, który znakomicie funkcjonuje i przynosi oczekiwane rezultaty. 

Ogromne zainteresowanie Świeżakami z Biedronki nie zniknie i nie ma w tym absolutnie nic złego. Polacy po prostu lubią tego rodzaju grę i widać, że sprawia im to ogromną przyjemność.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama