Nav
kaufland
Kauflanddo końca 6 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 13 dni
lidl
Lidldo końca 2 dni
wafelek
Wafelekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
biedronka
Biedronkado końca 10 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 6 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
gama
Gamado końca 12 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 6 dni
rossmann
RossmannOstatni dzień promocji!
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Recenzje

Czy zakupy przez internet zagrażają centrom handlowym?

Zakupy przez internet stały się na przestrzeni kilku lat niezwykle popularne w naszym kraju. Nie ma w tym nic dziwnego, sklepy online oferują szerokie oferty z produktami, które można kupić w szybki i łatwy sposób oraz proponują wiele rabatów.
Cover

Zakupy przez internet stały się na przestrzeni kilku lat niezwykle popularne w naszym kraju. Nie ma w tym nic dziwnego, sklepy online oferują szerokie oferty z produktami, które można kupić w szybki i łatwy sposób oraz proponują wiele rabatów. Czy to oznacza, że centra handlowe mogą być przez to zagrożone? Wyjaśniamy!

Przedstawiciele centrów handlowych zdają sobie sprawę z rosnącej popularności zakupów online  i muszą szybko zareagować, by nie stracić klientów. Raport „Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości” stworzony przez Savills Polska wskazuje, jakie pomysły mogą zachęcić konsumenta.

Z raportu wynika, że inwestorzy powinni bardziej zabiegać o historyczne przestrzenie na potrzeby centrów handlowych. Dlaczego? Ludzie lubią miejsca z duszą i ciekawą przeszłością. Dobrym przykładem może być warszawska Hala Koszyki i łódzka Manufaktura. Do obu miejsc codziennie przychodzi mnóstwo klientów.

Sklepy w centrach handlowych muszą na większą skalę wprowadzać do swojej oferty opcję zamawiania produktów w sieci i odbierania ich stacjonarnie, jak również zrobienia zakupów z oferty online w sklepach stacjonarnych.

Centra handlowe powinny rozwijać strefy gastronomiczno-rozrywkowe i proponować klientom zróżnicowane  oferty z jedzeniem. Ważne jest też reagowanie na panujące trendy żywieniowe w społeczeństwie. Raport potwierdza też, że klienci uwielbiają uczęszczać do centrów handlowych na wydarzenia takie jak: koncerty, pokazy mody czy kursy gotowania. 

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama