Nav
kaufland
Kauflanddo końca 2 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
netto
Nettodo końca 6 dni
kaufland
Kauflanddo końca 6 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
kaufland
Kauflanddo końca 6 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
biedronka
Biedronkado końca 2 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 2 dni
makro cash&carry
Makro Cash&Carrydo końca 11 dni
e.leclerc
E.Leclercdo końca 2 dni
selgros cash&carry
Selgros Cash&Carrydo końca 6 dni
lewiatan
Lewiatando końca 2 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Czy zakupy online wyprą tradycyjne?

Od wielu lat obserwujemy jak w zatrważającym tempie zwiększa się ilość stron internetowych. Wśród tych stron znaczną część stanowią sklepy w których możemy dokonać zakupy online. Co przemawia za tą formą kupna ? Oczywiście prostota działania takich serwisów oraz zdecydowanie mniejsza cena oferowanych przez nie produktów.
Cover
Od wielu lat obserwujemy jak w zatrważającym tempie zwiększa się ilość stron internetowych. Wśród tych stron znaczną część stanowią sklepy w których możemy dokonać zakupy online. Co przemawia za tą formą kupna? Oczywiście prostota działania takich serwisów oraz zdecydowanie mniejsza cena oferowanych przez nie produktów.
Z takiej formy robienia zakupów korzystają przede wszystkim osoby młode, ponieważ o wiele lepiej poruszają się w Internecie - takie osoby czują się w sieci również bezpieczniejsze od ludzi po czterdziestym roku życia. Ci z kolei na początku istnienia sklepów online podchodzili do tego z dystansem, niekiedy nawet ze strachem przed oszustami internetowymi. Jednak ogólny postęp oraz szeroko zakrojone kampanie reklamowe namawiają coraz większe rzesze osób starszych do korzystania z tego typu sklepów.
Kupowanie przez Internet ma jednak też i minusy. Z pewnością do minusów zaliczyć można czas realizacji zamówienia oraz brak możliwości kupienia produktów o krótkim terminie przydatności. Zakupy online nie powinny zaszkodzić popularności tych tradycyjnych, aczkolwiek z pewnością staną się dla nich olbrzymią konkurencją. O ile sklepy z warzywami nie będą miały rywali na rynku o tyle sklepy ze sprzętem RTV i AGD będą musiały toczyć walkę na ceny z internetowymi sprzedawcami.
Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama