Polecane gazetkiZimowe wyprzedaże 2018
S3 uda

Ćwiczenia na szczupłe uda, pośladki i brzuch

Szczupłe, jędrne nogi to podstawa każdej zgrabnej sylwetki. Nogi to połowa naszego ciała i warto zadbać o to, aby prezentowały się doskonale. Niezwykle istotne są codzienne ćwiczenia na uda, które skutecznie pomogą wyrzeźbić figurę. Ćwiczenia na uda i pośladki, w połączeniu ze zdrową dietą, a także wystarczającym spożywaniem wody pozwolą osiągnąć naprawdę zaskakujące rezultaty!

Ćwiczenia na szczupłe uda

Jak pokazują badania, to właśnie z ud najczęściej Polki nie są zadowolone. Jest to spowodowane bez wątpienia faktem, że to właśnie w tym miejscu ciała odkłada się zbędny tłuszcz a także tworzy się cellulit. sprawy nie poprawiają także obecne rozstępy. Polki są zrozpaczone swoim wyglądem swoich ud, a wystarczą przecież tylko regularne ćwiczenia na uda i pośladki. Oczywiście niezastąpiony jest regularny wysiłek fizyczny taki jak chociażby bieganie czy pływanie. takiego typu aktywność fizyczna ma zbawienny wpływ na naszą sylwetkę i potrafi skutecznie zastąpić ćwiczenia na płaski brzuch i szczupłe uda.

Rozpoczynając ćwiczenia na pośladki i uda nie można zapominać o rozgrzewce. warto co najmniej przez 5 minut maszerować w miejscu a także chwilę po skakać na skakance. ćwiczenia można przeplatać krótkimi ćwiczeniami cardio, przyspieszy to proces spalania zbędnych kalorii. Ćwiczenia na brzuch i uda warto rozpocząć od przysiadów. Stanie na stopach ze złączonymi pietami a dłonie oprzyj na swoich biodrach. Ustaw jedną nogę w bok i powoli uginanie kolana. Pamiętaj, aby brzuch był wciągnięty, a kość ogonowa była skierowana do dołu. W pozycji dolnej wytrzymaj kilka sekund a następnie wróć do pozycji wyjściowej. Kolejnym doskonałym ćwiczeniem jest mostek. To niezwykle skuteczna aktywność ruchowa, która sprawia że ćwiczenia na szczupłe uda będą jeszcze bardziej skuteczne. Aby wykonać to ćwiczenie Połóż się na plecach a jedną piętę połóż na podwyższeniu. ugnij kolana jednocześnie napinając pośladki i spróbuj unieść biodra i wyprostuj nogę, która nie znajduje się na podwyższeniu. Takie ćwiczenia na szczupłe uda powinnaś wykonać przynajmniej 12 razy.

Wymienione wyżej ćwiczenia na uda i pośladki wykonuj co drugi dzień. Nie należy przesadzać z częstotliwością tych ćwiczeń, ponieważ organizm powinien odpowiednio odpocząć, tak abyś nie nabawiła się kontuzji. niestety musisz się pogodzić z faktem, że wykonując pierwsze ćwiczenia na płaski brzuch i szczupłe uda będziesz miała zakwasy. Jednak regularne wykonywanie ćwiczeń sprawi, że znikną. Wszystkie ćwiczenia na uda i pośladki wykonuj w dwóch seriach. Z każdym dniem staraj się stopniowo zwiększać ilość powtórzeń, tak aby ćwiczenia na brzuch i uda które wykonujesz na końcu tygodnia sprawiały ci tyle samo problemu co te, które wykonywałeś na początku tygodnia.

Pamiętaj, że każdy wysiłek jest tutaj zbawienny i tylko siła charakteru pozwoli osiągnąć sukces. Ćwiczenia na uda i pośladki to wszystkim Ćwiczenia które należy wykonywać regularnie. niezależnie od tego czy budzisz się po zjawiskowej imprezie, czy zamierzasz cały dzień spędzić łóżku, to jednak nie należy tutaj robić odstępstw. Jeśli postanowisz, że chcesz wykonywać regularnie ćwiczenia na brzuch i uda, to nie odstępuje od twojego planu choćby na chwilę. ćwiczenia na płaski brzuch i szczupłe uda wykonuj co 2 dni a zobaczysz, że rezultaty przyjdą szybciej niż się tego spodziewasz i będziesz z nich nadzwyczaj zadowolona.

Klarnet ćwiczenia na uda, to najszybsza droga do zgrabnej sylwetki. Stopniowo możesz dodawać do nich także ćwiczenia na inne partie mięśniowe i cieszyć się doskonałym i rezultatami. zobaczysz, że znajomi nie będą mogli wyjść z podziwu dla twojego nowego wyglądu i nowego sposobu życia. bowiem ćwiczenia na brzuch i uda powinny iść w parze z ograniczeniem spożywania alkoholu a także z właściwie zbilansowaną dietą. Tylko posiłki oraz regularny trening zapewnią zjawiskowe efekty. Mimo, że na początku droga do zgrabnej sylwetki może się wydawać nadzwyczaj ciężka, to po pewnym czasie zdasz sobie sprawę, że 100-procentach była tego warta. Nie ma rzeczy bardziej poprawiający samopoczucie niż to, że zmieścisz się w każdy wybrany przez ciebie strój. Pamiętaj, że ćwiczenia na uda i pośladki spalają zbędny tłuszcz także z innych części ciała, co działa całościowo na twój wygląd.

Obserwuj nas
Komentarze
Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.