Nav
biedronka
BiedronkaWażna za 3 dni
rossmann
Rossmanndo końca 10 dni
jula
Julado końca 6 dni
żabka
Żabkado końca 11 dni
pepco
Pepcodo końca 12 dni
castorama
Castoramado końca 11 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 9 dni
wss praga południe
WSS Praga Południedo końca 8 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 4 dni
media markt
Media Marktdo końca 4 dni
action
Actiondo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 4 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 5 dni
hebe
Hebedo końca 4 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Coraz więcej produktów „na zdrowy i spokojny sen”

Często w reklamach pojawiają się hasła takie jak: „Podaruj sobie słodką chwilę przyjemności!” lub „Podaruj sobie chwile wytchnienia!”. Również większość blogów i magazynów urody pisze o różnych technikach relaksacji – jodze, aromaterapii oraz wieczornych kąpielach w wannie, wypełnionej po brzegi pachnącą pianą. Nie są to zabiegi bezzasadne. Trend „Slow It All Down”, wykreowany przez analityków firmy Mintel, skierowany jest do ludzi żyjących w ciągłym biegu.
Cover

Życie w stresie nie przynosi nam nic dobrego. Dochodzą do tego złe nawyki żywieniowe, częsta praca w nocy oraz używki takie jak kawa, papierosy i alkohol. Efektem tego jest zły nastrój, choroby i problemy ze snem. Wykorzystują to producenci znanych marek,. Oferują oni klientom produkty, które za zadanie mają nas w krótkim czasie wyciszyć i zrelaksować.

                Głównym problemem z jakim boryka się większość społeczeństwa jest bezsenność. Konsumenci w wieku 30+ oraz co piąty nastolatek cierpią na zaburzenia związane ze snem. Analitycy Mintela zauważają, że wpływa to na wzrost produktów mających je uregulować. Napoje z napisem „relaks” stanowią obecnie 64% wszystkich napojów dostępnych na rynku. Przykładem może być linia herbat Ajurweda, wprowadzona niedawno do sieci Piotr i Paweł , która oferuje m.in.: herbaty wzbogacone ziołami, które mają wpłynąć na długi i zdrowy sen.

                Kolejnym trendem Mintela jest „From the Inside Out”. Oznacza on, że coraz więcej społeczeństwa zdaje sobie sprawę z tego, że stosowana dieta znacząco wpływa na nasze samopoczucie. Producenci żywnościowi wypuszczają więc na rynek coraz więcej produktów zawierających uspokajające zioła i przyprawy, takie jak melisa, passiflora, marakuja albo rumianek. Zmienia się także rynek przekąsek. Jeśli baton, to tylko na bazie suszonych owoców takich jak daktyle lub figi. Najlepiej, aby zawierał w sobie także orzechy i suplementy diety takie jak np. algi (spirulina, chlorella). Jednym z bardziej interesujących produktów jest jogurt brazylijskiej marki Flamboyant, który zawiera w sobie, oprócz owoców, zboża, makaruje, a nawet rumianek.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama