Nav
biedronka
BiedronkaWażna za 3 dni
rossmann
Rossmanndo końca 10 dni
jula
Julado końca 6 dni
żabka
Żabkado końca 11 dni
pepco
Pepcodo końca 12 dni
castorama
Castoramado końca 11 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 9 dni
wss praga południe
WSS Praga Południedo końca 8 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 4 dni
media markt
Media Marktdo końca 4 dni
action
Actiondo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 4 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 5 dni
hebe
Hebedo końca 4 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Carrefour wspiera polskie start-upy

Branża handlu coraz częściej wspiera młode start-upy. W Polsce jako pierwszy o ten sektor ryku ma powalczyć francuski gigant Carrefour. Sieć handlowa planuje otwarcie inkubatora przedsiębiorczości, który ma wspierać i umożliwiać rozwój innowacyjnym rozwiązaniom z branży handlu, biznesu oraz obsługi klienta.
Cover

Branża handlu coraz częściej wspiera młode start-upy. W Polsce jako pierwszy o ten sektor ryku ma powalczyć francuski gigant Carrefour. Sieć handlowa planuje otwarcie inkubatora przedsiębiorczości, który ma wspierać i umożliwiać rozwój innowacyjnym rozwiązaniom z branży handlu, biznesu oraz obsługi klienta.

Na ten cel Carrefour ma zamiar przeznaczyć 650 mkw. powierzchni biurowej zlokalizowanej w Warszawie, w której młode firmy będą mogły rozwijać swoje pomysły. Nowe rozwiązania sieć sklepów będzie testować w jednej ze swoich placówek. W inkubatorze będą powstawać aplikacje i innowacje technologiczne, które pozwolą na optymalizację procesów biznesowych w handlu.

- Inkubator Carrefour to pierwsze takie wdrożenie sieci handlowej w Polsce. Dostrzegamy olbrzymi potencjał intelektualny wśród małych, prężnych firm i uczelni działających nad Wisłą. To one będą kształtować przyszłość nowych technologii wykorzystywanych w krajowym, a także światowym biznesie. Mamy ambicję być nie tylko jednym z głównych graczy w obszarze handlu detalicznego, ale dzięki inwestycji w polskie start-upy zbudować znaczącą przewagę konkurencyjną i stać się synonimem firmy innowacyjnej – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Partnerem przedsięwzięcia jest MADIFF, firma doradcza w zakresie innowacji cyfrowych i nowych technologii. Jego rolą jest akceleracja start-upów i firm w fazie szybkiego wzrostu oraz wspólna z Carrefour, merytoryczna ocena i selekcja zgłaszanych projektów, a także dalsze wspieranie rozwoju wybranych firm, w tym poprzez dostarczanie im rozwiązań finansowych od momentu utworzenia do wejścia na giełdę oraz przyspieszenie ich ekspansji międzynarodowej (USA, Europa, Azja).

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama