Nav
polomarket
POLOmarketdo końca 2 dni
biedronka
Biedronkado końca 3 dni
netto
Nettodo końca 3 dni
dino
Dinodo końca 2 dni
groszek
Groszekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy CentrumOstatni dzień promocji!
intermarche super
Intermarche Superdo końca 3 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 3 dni
lidl
LidlWażna od jutra
kaufland
Kauflanddo końca 3 dni
delikatesy centrum
Delikatesy CentrumWażna od jutra
carrefour express
Carrefour Expressdo końca 1 dzień
super-pharm
Super-Pharmdo końca 3 dni
hebe
Hebedo końca 40 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Carrefour rusza ze sprzedażą produktów w internecie!

Carrefour przygotował niezwykłą niespodziankę dla swoich klientów. Od teraz będą mogli kupować produkty z różnych kategorii poprzez stronę internetową Carrefour.pl. To niezwykle komfortowe rozwiązanie, które pozwoli w łatwy i szybki sposób zrobić zakupy bez wychodzenia z domu! Dowiedz się więcej!
Cover

Carrefour przygotował niezwykłą niespodziankę dla swoich klientów. Od teraz będą mogli kupować produkty z różnych kategorii poprzez stronę internetową Carrefour.pl. To niezwykle komfortowe rozwiązanie, które pozwoli w łatwy i szybki sposób zrobić zakupy bez wychodzenia z domu! Dowiedz się więcej!

Klienci znajdą na stronie internetowej Carrefour.pl ponad 70 000 tysięcy produktów od 70 dostawców zewnętrznych. Produkty zostały podzielone na 5 kategorii: Elektronika, Dom i Ogród, Zdrowie i Higiena, Uroda, Zabawki i Gry. Z czasem oferty będą się powiększały o kolejne rzeczy i sprzedawców. Na stronie popularnej sieci supermarketów są też produkty, których nie ma w sprzedaży w sklepach stacjonarnych. 

Jak zrobić zakupy online na Carrefour.pl? To proste, wystarczy wrzucić do internetowego koszyka wszystkie intersujące nas produkty i za pomocą Carrefour Marketplace zdecydować się na rodzaj dostawy. Można wybrać firmę kurierską lub odbiór w jednym ze sklepów Carrefour w ramach usługi click&colect.

-Dzięki Carrefour Marketplace wszyscy wygrywają. Klienci, którzy mogą zrobić wygodnie zakupy w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach. Dostawcy, którzy mogą ograniczyć koszty związane z technologią i marketingiem, a także dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców – w ten sposób skomentowała nową akcję Bożena Nawara-Borek, Dyrektor ds. E-commerce w Carrefour Polska.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama