Nav
kaufland
Kauflanddo końca 6 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 13 dni
lidl
Lidldo końca 2 dni
wafelek
Wafelekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
biedronka
Biedronkado końca 10 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 6 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
gama
Gamado końca 12 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 6 dni
rossmann
RossmannOstatni dzień promocji!
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porównania

Azjatyckie promocje w supermarketach

Coraz częściej na Polskich sklepowych półkach pojawiają się produkty z całego świata. Wiele sieci jak np. Biedronka czy Lidl cyklicznie oferują swoim klientom produkty z różnych zakątów np. Grecji, Portugalii, Chin czy Indonezji itd. Dzięki temu potencjalny konsument ma możliwość spróbowania nietypowych dla niego smaków. Kiedyś takie perspektywy były nieosiągalne. Duża świadomość klienta, który coraz częściej podróżuje, korzysta z Internetu, ogląda programy kulinarne sprawia, że asortyment sklepów musi wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumenta.
Cover

Coraz częściej na Polskich sklepowych półkach pojawiają się produkty z całego świata. Wiele sieci jak np. Biedronka czy Lidl cyklicznie oferują swoim klientom produkty
z różnych zakątów np. Grecji, Portugalii, Chin czy Indonezji itd. Dzięki temu potencjalny konsument ma możliwość spróbowania nietypowych dla niego smaków. Kiedyś takie perspektywy były nieosiągalne. Duża świadomość klienta, który coraz częściej podróżuje, korzysta z Internetu, ogląda programy kulinarne sprawia, że asortyment sklepów musi wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumenta.

Od wczoraj tj. 16 stycznia pojawiła się nowa oferta handlowa Biedronki, w której oferowane są produkty z Indonezji, Chin, Korei, Japonii czy Indii wraz z przepisami kulinarnymi. Znaleźć możemy w niej chociażby tofu naturalne – 2,99 zł, sajgonki – 5,99 zł, pierożki – 5,99 zł, mrożona ośmiornica – 2,99zł/100g, mleczko kokosowe – 3,49 zł. Oferowane są także egzotyczne owoce takie jak np. mango, marakuja, papaja i trawa cytrynowa. Swoim potrawom możemy dodać nowego smaku używając przeróżnych przypraw i sosów aktualnie proponowanych jak np. sosu sojowego, sosu Hoisin Thasia, chili, kurkumy.

Również wczoraj sieć Lidl wzbogaciła swoją tygodniową ofertę o azjatyckie produkty. Proponując swoim klientom podobne produkty owocowe – pitaje, mango czy kapustę Pak Choi. Ponadto chipsy krewetkowe – 3,99 zł, wodę kokosową – 2,99 zł, grzyby mun – 6,49 zł, zestawy do sushi – 17,99 zł i wiele innych ciekawych artykułów.

Od dawna także większość sieci sklepów m.in. Auchan, Carrefour wyodrębnia poszczególne półki sklepowe, kategoryzując je na produkty z danych części świata.

Tak szeroka gama produktów pozwala rozwinąć się kulinarnie i zaskoczyć odwiedzających gości nietypowymi potrawami i smakami.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama