Nav
intermarche super
Intermarche Superdo końca 6 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
kaufland
Kauflanddo końca 6 dni
lidl
Lidldo końca 2 dni
wafelek
Wafelekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
biedronka
Biedronkado końca 10 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 6 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
prim market
Prim Marketdo końca 6 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 6 dni
rossmann
RossmannOstatni dzień promocji!
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

Zniżki do sklepów za aktywność fizyczną - nowy pomysł Brytyjczyków

Na ciekawą promocję zdrowego trybu życia wpadła ostatnio brytyjska państwowa służba zdrowia. Jest to nowy pomysł, który ma zachęcić mieszkańców wysp do zwiększenia aktywności fizycznej w codziennym życiu.
Cover

Na ciekawą promocję zdrowego trybu życia wpadła ostatnio brytyjska państwowa służba zdrowia. Jest to nowy pomysł, który ma zachęcić mieszkańców wysp do zwiększenia aktywności fizycznej w codziennym życiu. Wysiłek włożony w poszczególne ćwiczenia fizyczne ma być nagradzany zniżkami do sklepów, bezpłatnymi biletami do kina oraz tańszymi karnetami na siłownię. Wszystko ma się odbywać przy użyciu aplikacji, która będzie kontrolować aktywność jej użytkowników.


Jeden z proponowanych progów zakłada przejście pieszo 12,5 tys. kroków co najmniej trzy razy w tygodniu. Do tego dojdą inne sportowe zadania, dzięki którym szanse na zdobycie nagród staną się większe. 
Początkowo akcja ta ma objąć swoim zasięgiem 10 miast na terenie W. Brytanii. Na ich terenie miałaby powstać również infrastruktura umożliwiająca regularne ćwiczenia na zewnątrz. Byłyby to między innymi miejskie siłownie na świeżym powietrzu. Plan promocji zakłada również włączenie do akcji deweloperów, którzy każdej nowo wprowadzającej się rodzinie mieliby ofiarować rowery gratis. Pomysłodawcy akcji są przekonani, że taki prezent nie stanowiłby dla deweloperów większych kosztów, a mógłby znacznie przyczynić się do zwiększenia świadomości zdrowotnej Brytyjczyków.
 

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama