Nav
biedronka
Biedronkado końca 2 dni
rossmann
Rossmanndo końca 4 dni
makro cash&carry
Makro Cash&CarryWażna za 4 dni
żabka
Żabkado końca 11 dni
pepco
Pepcodo końca 12 dni
e.leclerc
E.LeclercWażna za 4 dni
drogerie natura
Drogerie Naturado końca 4 dni
kaufland
Kauflanddo końca 5 dni
neopunkt
NEOPUNKTdo końca 3 dni
media markt
Media Marktdo końca 2 dni
action
Actiondo końca 4 dni
dino
Dinodo końca 4 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 5 dni
hebe
Hebedo końca 19 dni
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy

Okazje zakupowe w czasie pandemii. Jakie branże oferują zniżki?

Sytuacja związana z pandemią zmieniła trendy w upodobaniach polskich konsumentów. Z powodu przymusowego pozostawania w domu i zamknięcia wielu sklepów klienci zaczęli kupować potrzebne rzeczy w Internecie. Jednocześnie zmiany spowodowane koronawirusem doprowadziły niektóre branże do przymusowych obniżek cen. Dzięki temu wiele produktów można nabyć w bardzo atrakcyjnych cenach.
Cover
adobe stock

Pandemia koronawirusa spowodowała, że zakupy online stały się koniecznością, a nie jedną z wielu dostępnych możliwości. Dziś zainteresowanie zakupami przez Internet jest dużo większe, korzysta z nich wielu nowych klientów. 38% Polaków1  skorzystało z zakupów przez Internet w czasie kwarantanny. Na tym kanale zakupowym skupiły się przede wszystkim osoby wieku 35-44 lata (50%) oraz mieszkańcy mniejszych miast. Dodatkowo aż 70% konsumentów stwierdziło, że w obecnej sytuacji zakupy w sieci są bezpieczniejsze od wizyty w stacjonarnych sklepach.

Sytuacja spowodowana przez pandemię i zwiększone zainteresowanie zakupami online doprowadziły do tego, że coraz więcej firm zaczęło w ekspresowym tempie uruchamiać sklepy internetowe. Największy wzrost zainteresowania w sieci odnotowała branża spożywcza (240%), zdrowie i uroda (140%), elektronika (66%). Większą popularnością cieszą się również artykuły dziecięce (62%), upominki i akcesoria (59%), książki i multimedia (55%) oraz produkty do domu i ogrodu (53%). Niestety, okazuje się, że nie wszyscy Polacy mogą korzystać z możliwości, jakie daje e-commerce. Dane z 2019 roku to potwierdzają. Według nich ponad 13% gospodarstw domowych w naszym kraju nie ma dostępu do Internetu. 

Autor: Shoper.pl Źródło: https://www.shoper.pl/blog/handel-vs-koronawirus-jak-sprzedaz-przeniosla-sie-do-internetu/


Branże oferujące duże obniżki w czasie pandemii

Koronawirus wpłynął na życie ludzi w Polsce i na świecie, ale również na globalną gospodarkę. Kryzys związany z obecną sytuacją objął wiele firm, które z powodu pandemii musiały ograniczyć produkcję lub nawet zaprzestały działalności. Branże związane z różnego rodzaju usługami, turystyką, sportem, rozrywką oraz organizacją masowych imprez notują olbrzymie straty i każdego dnia muszą walczyć o przetrwanie. Nieciekawa jest również sytuacja w handlu. Wiele sieci musiało mocno obniżać ceny, żeby pozbyć się zalegających w magazynach towarów i utrzymać się na rynku. Tak jest na przykład w branży motoryzacyjnej, która musiała znacznie ograniczyć działalność związaną z targami i premierami nowych samochodów. Dodatkowo, w związku ze zmniejszonym zainteresowaniem autami w pierwszych miesiącach roku, w magazynach największych producentów zalegają auta z wyższej półki. Już teraz można obserwować duże obniżki cen samochodów z poprzedniego roku.
 
Duże trudności związane z pandemią przechodzi również branża odzieżowa i obuwnicza. Wynika to z faktu, że konsumenci skupili się na kupowaniu najbardziej potrzebnych produktów, głównie spożywczych. W tym czasie nadeszła zmiana sezonu z zimowego na wiosenny. Wtedy sieci odzieżowe i obuwnicze oferujące nowe kolekcje powinny przeżywać prawdziwe oblężenie. Zamknięte sklepy stacjonarne, a do tego różne obostrzenia zmniejszyły zainteresowanie ubraniami i obuwiem wiosennym. Produkty te zalegają w magazynach. Sieci odzieżowe i obuwnicze, aby przetrwać kryzys i pozbyć się ubrań i butów z kolekcji wiosennej, proponują znaczne obniżki. Można z nich skorzystać nie tylko online, ale również w niektórych otwartych już galeriach handlowych.
 
Mniejsze zyski w czasie pandemii z powodu zamkniętych galerii i ograniczonego dostępu do sklepów stacjonarnych odczuła również branża elektroniczna zajmująca się sprzedażą sprzętu RTV i AGD. Aby nadrobić straty z ostatnich miesięcy i zwiększyć sprzedaż, zaraz po otwarciu galerii handlowych duże sieci zaoferowały klientom znaczne obniżki cen, które czasami obejmują cały asortyment. Dodatkowo, w związku ze zwiększonym popytem na laptopy i komputery, również w tej kategorii pojawiły się atrakcyjne okazje cenowe.

Jak sfinansować okazje zakupowe?

Okazje cenowe w markowych sklepach sprawiają, że czasami można kupić upragniony produkt po bardzo obniżonej cenie. To kuszące propozycje, ponieważ niektóre branże, aby utrzymać się na rynku, znacząco zredukowały ceny – nawet o kilkadziesiąt procent. Często jednak trzeba się spieszyć z decyzją zakupową. Co jednak, gdy brakuje gotówki? Aby sfinansować takie zakupy, można skorzystać z pożyczki ratalnej online.

– Pożyczka pozabankowa online jest dobrym rozwiązaniem, gdy potrzebujemy gotówki na różne potrzeby konsumpcyjne. Okazje cenowe są jedną z nich, a obecne obniżki sprawiają, że można nabyć wiele markowych rzeczy za niewielkie pieniądze – zwraca uwagę ekspert marki hapipożyczki. – Korzystając z pożyczki online, załatwimy wszystkie formalności bez wychodzenia z domu, a gotówkę możemy mieć na koncie bardzo szybko. To sprawi, że w ciągu jednego dnia możemy zdobyć finansowanie i kupić wybrany produkt w okazyjnej cenie. 

Pożyczka pozabankowa online ma bardzo uproszczone procedury w porównaniu do kredytów w banku. Do wypełnienia formalności wystarczy komputer lub smartfon z dostępem do Internetu. Wystarczy wejść na stronę www instytucji pozabankowej, wybrać tam kwotę i okres spłaty pożyczki, wypełnić formularz, a następnie zrobić przelew weryfikacyjny. Z takiej oferty mogą skorzystać osoby pełnoletnie, posiadające dowód osobisty, numer telefonu, adres e-mail, konto w banku oraz stały dochód. Więcej na ten temat można dowiedzieć się na stronie https://www.hapipozyczki.pl/blog/szybki-wniosek-lekka-rata

Sytuacja związana z pandemią koronawirusa sprawiła, że wiele branż, aby wypracować jakikolwiek zysk, musi walczyć o klienta. Aby zwiększyć sprzedaż, obniżają ceny. To dobra okazja dla konsumentów. Warto zatem polować na okazje zakupowe w czasie epidemii.


Pożyczkodawcą jest IPF Polska Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie. RRSO oznacza Rzeczywistą Roczną Stopę Oprocentowania. RRSO wynosi 9,72% . Produkt "Pożyczka dla Nowych Klientów" dostępny jest od 24.04.2019 r. wyłącznie dla konsumentów nieposiadających pożyczki w IPF Polska Sp. z o.o. w dniu złożenia wniosku. Przyznanie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej konsumenta. Ostateczne warunki pożyczki uzależnione są od poziomu wiarygodności kredytowej konsumenta. Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Więcej szczegółów w regulaminie na hapipozyczki.pl.

https://eizba.pl/wp-content/uploads/2020/03/E-commerce-w-czasie-kryzysu-2020.pdf

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama