Nav
kaufland
Kauflanddo końca 6 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 13 dni
lidl
Lidldo końca 2 dni
wafelek
Wafelekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
biedronka
Biedronkado końca 10 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 6 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
gama
Gamado końca 12 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 6 dni
rossmann
RossmannOstatni dzień promocji!
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

McDonald’s rekrutuje przez Snapchata

McDonald wyciąga rękę w stronę młodszej części potencjalnych pracowników. W swoich rekrutacjach planuje wykorzystać potencjał jednej z najpopularniejszych aplikacji ostatnich miesięcy – Snapchata.
Cover

McDonald's wyciąga rękę w stronę młodszej części potencjalnych pracowników. W swoich rekrutacjach planuje wykorzystać potencjał jednej z najpopularniejszych aplikacji ostatnich miesięcy – Snapchata. 


Do złożenia aplikacji będzie potrzebne jedynie konto w aplikacji. Działania rekrutacyjne planowane są przede wszystkim na letnie, wakacyjne miesiące. Na ten czas gigant ma zamiar zatrudnić 250 000 nowych pracowników.
Młode osoby szukające pracy w McDonald’s w Stanach Zjednoczonych będą potrzebować jedynie urządzenia mobilnego oraz zainstalowanej aplikacji, aby móc złożyć aplikację na proponowane przez firmę stanowisko.

Na wakacyjne miesiące firma ma zamiar zatrudnić 250 000 osób. W procesach rekrutacji będą oni korzystać z popularnych, młodzieżowych aplikacji na smartfony m.in. Snapchat, Spotify i Hulu.
Już od dziś posiadacze Snapchata podczas korzystania z aplikacji napotkają krótkie video, w którym pracownicy sieci mówią o zaletach pracy w Mcdonald’s. Reklama będzie przekierowywać do strony mówiącej o ścieżce kariery w firmie.


Młode osoby w wieku 16-24 stanowią ponad połowę zatrudnionych w McDonald’s. Dla większości z nich jest to pierwsze doświadczenie zawodowe.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama