McDonald's wyciąga rękę w stronę młodszej części potencjalnych pracowników. W swoich rekrutacjach planuje wykorzystać potencjał jednej z najpopularniejszych aplikacji ostatnich miesięcy – Snapchata.
Do złożenia aplikacji będzie potrzebne jedynie konto w aplikacji. Działania rekrutacyjne planowane są przede wszystkim na letnie, wakacyjne miesiące. Na ten czas gigant ma zamiar zatrudnić 250 000 nowych pracowników.
Młode osoby szukające pracy w McDonald’s w Stanach Zjednoczonych będą potrzebować jedynie urządzenia mobilnego oraz zainstalowanej aplikacji, aby móc złożyć aplikację na proponowane przez firmę stanowisko.
Na wakacyjne miesiące firma ma zamiar zatrudnić 250 000 osób. W procesach rekrutacji będą oni korzystać z popularnych, młodzieżowych aplikacji na smartfony m.in. Snapchat, Spotify i Hulu.
Już od dziś posiadacze Snapchata podczas korzystania z aplikacji napotkają krótkie video, w którym pracownicy sieci mówią o zaletach pracy w Mcdonald’s. Reklama będzie przekierowywać do strony mówiącej o ścieżce kariery w firmie.
Młode osoby w wieku 16-24 stanowią ponad połowę zatrudnionych w McDonald’s. Dla większości z nich jest to pierwsze doświadczenie zawodowe.