Nav
kaufland
Kauflanddo końca 6 dni
polomarket
POLOmarketdo końca 5 dni
intermarche super
Intermarche Superdo końca 13 dni
lidl
Lidldo końca 2 dni
wafelek
Wafelekdo końca 2 dni
delikatesy centrum
Delikatesy Centrumdo końca 3 dni
biedronka
Biedronkado końca 10 dni
auchan hipermarket
Auchan Hipermarketdo końca 6 dni
dino
Dinodo końca 5 dni
aldi
Aldido końca 2 dni
gama
Gamado końca 12 dni
carrefour
Carrefourdo końca 2 dni
super-pharm
Super-Pharmdo końca 6 dni
rossmann
RossmannOstatni dzień promocji!
Nav
Reklama
Reklama
Reklama
Porady

Lidlaki – odpowiedź sieci Lidl na Świeżaki Biedronki

Po sukcesie Stikeezów, promujących spożycie warzyw i owoców Lidl rusza z kolejną akcją skierowaną do najmłodszych klientów sieci. Już 28 sierpnia ruszy kampania promocyjna pod tytułem „Lidlaki z ryneczku”.
Cover

Po sukcesie Stikeezów, promujących spożycie warzyw i owoców Lidl rusza z kolejną akcją skierowaną do najmłodszych klientów sieci. Już 28 sierpnia ruszy kampania promocyjna pod tytułem „Lidlaki z ryneczku”.


Lidlaki to zabawki – maskotki w kształcie warzyw i owoców. Sieć Lidl właśnie wprowadza je do swojej oferty. Sieć maskotki zamierza sprzedawać. Cena 1 sztuki ma wynieść 9,99. Co ważne, zabawki spełniają wszelkie normy bezpieczeństwa dla dzieci. Przeznaczone są dla dzieci w każdym wieku.


- Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci. Oferowane przez nas pluszaki wyróżnia uczciwa, niska cena – 9,99 zł za sztukę. – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska


Czy to odpowiedź Lidla na kolejną edycję Gangu Świeżaków, która zostanie wprowadzona już za kilka dni? Do sieci sklepów Lidl trafią m.in. dojrzały pomidor, chrupiąca marchewka czy też pachnące jabłko. Kolekcja Lidlaków będzie składać się z 6 sztuk maskotek. Kolorami, wielkością i kształem zbliżone są do popularnych „Świeżaków” z Biedronki.

Obserwuj nas
Zobacz także:
Reklama