Po sukcesie Stikeezów, promujących spożycie warzyw i owoców Lidl rusza z kolejną akcją skierowaną do najmłodszych klientów sieci. Już 28 sierpnia ruszy kampania promocyjna pod tytułem „Lidlaki z ryneczku”.
Lidlaki to zabawki – maskotki w kształcie warzyw i owoców. Sieć Lidl właśnie wprowadza je do swojej oferty. Sieć maskotki zamierza sprzedawać. Cena 1 sztuki ma wynieść 9,99. Co ważne, zabawki spełniają wszelkie normy bezpieczeństwa dla dzieci. Przeznaczone są dla dzieci w każdym wieku.
- Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci. Oferowane przez nas pluszaki wyróżnia uczciwa, niska cena – 9,99 zł za sztukę. – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
Czy to odpowiedź Lidla na kolejną edycję Gangu Świeżaków, która zostanie wprowadzona już za kilka dni? Do sieci sklepów Lidl trafią m.in. dojrzały pomidor, chrupiąca marchewka czy też pachnące jabłko. Kolekcja Lidlaków będzie składać się z 6 sztuk maskotek. Kolorami, wielkością i kształem zbliżone są do popularnych „Świeżaków” z Biedronki.