Sieć Carrefour wprowadza innowacyjne rozwiązanie zakupowe – są nim inteligentne wózki, dzięki którym bez trudu znajdziemy interesujący nas towar, dowiemy się więcej o oferowanych przez sieć artykułach oraz o aktualnych promocjach.
Inteligentne wózki na zakupy są wyposażone w tablet. Pozwala to bez trudu dotrzeć do interesującego nas artykułu. Geolokalizacja umożliwia wyświetlanie na ekranie tabletu produktów, które są dostępne najbliżej miejsca, w którym aktualnie znajduje się klient. Oprócz tego mamy możliwość oceny asortymentu proponowanego przez sieć – dzięki temu osoby zarządzające supermarketami Carrefour poznają lepiej potrzeby i gust swoich konsumentów, a co za tym idzie będą w stanie dopasować do nich swoją ofertę. Korzystając z inteligentnego wózka będziemy mogli również zapoznać się z aktualnymi promocjami oraz obejrzeć reklamy dostępnych towarów.
Na razie z inteligentnych wózków można korzystać we francuskim mieście Lille – poddawane są tam testom 33 tego typu sprzęty. Jeśli pomysł się sprawdzi i klienci będą nim zainteresowani, sieć supermarketów Carrefour będzie stopniowo wprowadzać wózki do innych placówek. Wkrótce mogą one trafić również do sklepów w Polsce.