Sieć sklepów Biedronka została partnerem Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej. Jej zadaniem będzie przygotowanie stoisk cateringowych z napojami i przekąskami dla dziennikarzy.
Podczas obchodów XXXI edycji Światowych Dni Młodzieży, które odbędą się 26-31 lipca br. w Centrum Prasowym ma pojawić się 5600 akredytowanych dziennikarzy i fotoreporterów z ponad 80 krajów. To właśnie dla nich Biedronka ma przygotować stoiska cateringowe z napojami i przekąskami, a także strefę relaksu, gdzie dziennikarze będą mieć okazję odpocząć na świeżym powietrzu w przerwie w pracy. Oprócz tego będą mogli zapoznać się z ofertą sieci sklepów „Biedronka”, a także pozyskać informacje o prowadzonych przez nią działaniach społecznych. Ponadto, podczas Światowych Dni Młodzieży, „Biedronka” będzie miała okazję promować polskie produkty, które stanowią 90% asortymentu sklepów tej sieci. Centrum Prasowe, organizowane przez Polską Agencje Prasową, będzie zlokalizowane na terenie Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.
Oprócz stoisk cateringowych, Biedronka będzie także wspierać ratowników i wolontariuszy z Maltańskiej Służby Medycznej przy zabezpieczeniu medycznym wydarzenia. Na terenie obchodów Światowych Dni Młodzieży pojawi się 30 ambulansów i 40 pieszych patroli ratowniczych, które zostaną udostępnione przez Zakon Maltański. Ponadto wolontariusze przygotowali pomoc, taką jak transport, tłumaczenia czy opiekę, dla osób niepełnosprawnych w specjalnie przygotowanym sektorze.
Światowe Dni Młodzieży organizowane są z myślą o młodych katolikach z całego świata. Wydarzenie zostało zapoczątkowane przez papieża Jana Pawła II w 1985 roku. Sieć sklepów Biedronka, która posiada ponad 2650 sklepów w całej Polsce, od lat udziela się w wielu wydarzeniach organizowanych w Polsce.