Biedronka już po raz ósmy zdobyła tytuł Gwiazda Jakości Obsługi w kategorii supermarket. Klienci sieci docenili ją za najwyższe standardy obsługi. Wpływ na jakość świadczonych usług mają niewątpliwie specjalistyczne szkolenia dla pracowników oraz program regularnych audytów w sklepach – umożliwia to monitorowanie obsługi oraz jej doskonalenie. Biedronka przygotowała dla swoich klientów również Biuro Obsługi Klienta do którego można zgłaszać uwagi dotyczące sklepów należących do sieci. Biuro pozostaje dostępne 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
W badaniu jakości mógł wziąć udział każdy konsument za pośrednictwem strony www.jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia 360. Pozytywne lub negatywne oceny firmy są następnie wykorzystywane do badań. Na podstawie zebranych informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów, mające wpływ na wybór firmy, która zostanie uhonorowana Gwiazdą Jakości Obsługi. Nowością tegorocznej, IX edycji konkursu było pozyskanie pogłębionej opinii o branży spożywczej. Pozyskane informacje wykazały, że Biedronka jest liderem w zakresie polityki cenowej w kategorii supermarket oraz osiągnęła najwyższy wskaźnik rekomendacji NPS (Net Promotor Score) – dotyczy on skłonności klienta do polecenia firmy rodzinie i znajomym. Dzięki temu sieć uzyskała tytuły: ,,Najlepsze Ceny” oraz ,,Najbardziej Polecany Supermarket 2016”.
Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza około 4 milionów klientów. Ten fakt to dowód ogromnego zaufania i potwierdzenie słuszności nagród i wyróżnień przyznawanych sieci. Biedronka obecna jest na polskim rynku od ponad 20 lat. Posiada około 2650 sklepów i cały czas rozwija swoją działalność. Grupa Jeronimo Martins Polska S.A., która jest właścicielem sieci, zainwestowała w Polsce ponad 11 mld złotych, zatrudnia około 55 tysięcy pracowników oraz współpracuje z ponad pięciuset polskimi partnerami handlowymi.